sâmbătă, 9 martie 2013

CENACLUL LUMINĂ LINĂ A TRĂIT DOUĂ ZILE MINUNATE LA BUCUREȘTI!



Concertul de la București s-a încheiat, dar încă ne răsună în urechi felul frumos în care locuitorii capitalei au reacționat la cântecele noastre. Și, deși nu am avut un număr mare de spectatori, totuși spectacolul a fost unul reușit.

Tonul l-am dat cu melodia Din Bătrâni, iar apoi au intrat rând pe rând în scenă fetele noastre Cristina și Adina, Andrei Lazăr, Ioan Ivan, Romică, Alexandru și toți ceilalți. Fiecare determinați și dornici de un bun dialog cu oamenii prezenți. La melodiile patriotice spectatorii bucureșteni ne-au surprins, ridicându-se în picioare și susținând prin aplauze ritmate efortul nostru melodic de a reda neamului demnitatea firească. S-a cântat divin Ruga pentru Părinți, romanța S-au scuturat toți trandafirii și piesa de temelie Bucurați-vă prieteni. Au fost momente de absorbție artistică și de dăruire spirituală destul de neașteptate pentru noi. Concertul s-a încheiat destul de repede, membrii cenaclului resimțind oboseala drumului lung de la Sibiu la București. Un plus pentru gazde și eforturile dânșilor, ca nouă să nu ne lipsească nimic și să ne simțim ca între frați. La sfârșit am propus ca piesă de final Ordinea de Zi și am atras atenția că nu e necesar doar să ne prefacem că schimbăm ceva în destinul nostru zilnic, ci chiar să facem concret acest lucru. Melodia a fost cântată la unison de toți cei prezenți, într-un mod deopotrivă energic și încântător. Ne-am despărțit de București cu sentimente senine, cu amintiri plăcute și cu bucuria de a fi adus în capitală bunătatea și demnitatea Ardealului.

O notă bună pentru Leonard Strugar, Ștefan Ion, Adrian Bunaciu, Mihai Doda și toți cei care au contribuit cu suflet și entuziasm la buna reușită a spectacolului. Să nu-i uităm nici pe domnul doctor Codruț Munteanu – o gazdă admirabilă – pe domnul Costel Moraru -patronul sălii în care am cântat, și mai ales, să subliniem, eforturile deosebite depuse de domnul director Ciprian Olinici, marele prieten și susținător al Cenaclului Lumină Lină. 

De fapt, chiar astăzi dimineață, la doar câteva ore după concert am fost musafirii Clinicii MUNPOSAN, unde după ce am servit micul dejun, am vizitat, și o pot spune cu mâna pe inimă, cel mai creștinesc spital din Europa. 

Un loc de tămăduire cu condiții totale de investigație și recuperare, dar mai ales plin de icoane creștine, beneficiind și de un Paraclis deosebit. 

Mulțumim încă o dată domnului doctor Codruț Munteanu pentru dragostea sa și pentru felul minunat în care s-a implicat în această călătorie a Cenaclului Lumină Lină!