luni, 5 august 2013

De la Șelimbărul de ieri la Sfântul Ioan Iacob!


Am crezut și continui să am această părere că ziua de ieri a fost dedicată Sfântului Ioan Iacob Românul. Mai ales că acolo la Șelimbăr am stat între sfinți-eroi români, atât de des și de intens cântați în poeziile sfântului.
Câteva concluzii se impun:
-La Șelimbăr, Cenaclul Lumină Lină și publicul au dovedit în primul rând caracter. A sta într-un soare torid aproape două ore, înseamnă o probă de generozitate națională trecută cu brio de toți cei prezenți.
-Mă gândeam că puteam fi mai mulți. Dar cine? Oricum estimările mele personale au fost cam aceleași cu cele întâmplate la fața locului.
-Publicul a cântat permanent ceea ce mai mult decât bine.
-Corul Bisericii din Cisnădie a fost minunat. I-am numit frați de cruce...Le mulțumim!
-A ieșit foarte bine cântecul scris împreună cu Nelu Ivan. Și să remarcăm altruismul domniei sale, mai ales că nu m-a lăsat la greu. Poate că o să citească aceste rânduri...
-Mai avem de făcut mici corecturi în ceea ce privește solemnitatea. Mai ales că cei care sunt pe scenă sunt mereu în vizorul public. De data asta au fost conectați aproape total la spiritul concertului. 
-S-au cântat cântece MARI patriotice, iar domnul colonel în rezervă Ioan părean a făcut a ținut o entuziastă lecție de istorie Îi mulțumim. 
- Joi de la ora 11 cântăm la Casa Armatei.
- Nu am luat contact cu publicul, ulterior concertului. Emailurileprimite după concert, au fost puține, dar poate vor mai veni. De "vină" a fost marele praznic de astăzi. Nici eu și nici voi nu ne-am prea aglomerat la scris pe internet... Ținem legătură...
NOAPTE BUNĂ!

MARȚI ORA 19, LA PLIMBARE CU TOȚII!
NU UITAȚI! Membrii Cenaclului să trimită anunț la prietnei, la suporterii cenaclului, la membrii, pe ce rețea de socializare vor dânșii că mâine ieșim la aer curat. Prin Pădurea Dumbrava. La ora 19 ne întâlnim în stația de autobuz, din fața intrării la Grădina Zoologică!