miercuri, 7 august 2013

UNII ȘI-AU LUAT SERVICI, ALȚII OGOR,ALȚII OBLIGAȚII, ALȚII ...MINCIUNI....


Era mai bine fără patriotism? Așa spun unii... Cei care nu știu pe ce lume trăiesc...
Noi... Cenaclul Lumină Lină suntem mereu "agitați" de dragul neamului. Duminică la Șelimbăr nu a fost ușor... La 16.45 nu eram nici 30 de oameni. Parcă nimeni nu mai dorea să vină. După atâtea apeluri. Mi-am spus: "Vezi frate Părinte Cătălin la cine tot faci apeluri pe blog. Niște lași. Niște oameni care sigur nu au nimic în comun cu neamul. Pun doar interesele omenești pe primul loc. Unde sunt ei acum? De ce nu vin aici. Lângă cenaclul nostru?"... 
Pe la 17 au fost vreo 100. Mai veneau. Noi cântam. și Doamne ce concert frumos! Am dat tot ce se putea da... Iar lumea mai venea...
Neamul românesc nu mai are adepți și credincioși. Puțini mai sunt dispuși la jertfă. Avem doar familii și indivizi interesați de binele lor comun. Nu ne mai facem timp pentru neam. Doar pentru case, interese mărunte, bani, serviciu, salarii... Supraviețuim de la BILA la LIDL. Asta au vrut... Asta este boala noastră...
I-AM CREZUT PE TOȚI!
Seara am sunat pe câțiva absenți. Unii nu mi-au răspuns. Doar sms... Le era greu să vorbească.... Alo...Unde ați fost? Știți copilului i-a fost rău... Hm, tocmai acum...
Știți, era duminică și a venit mama... Hm... 
Știți, era cald și sufăr de diabet...Hm...
Știți, trebuia neapărat a doua zi să plec în delegație... Eram obosit, dar vă iubesc... Hm, dar, concertul a fost la ora...
Stiți soțul, știți cum e el... Mai greu cu chestiile ăstea, dar e băiat bun... Fac însă orice altceva pentru cenaclu, dar nu ne mai chemați la concerte.... Prea dese.... Acum însă mă iertați trebuie să închid... Mă aude și nu mă mai lasă...
Hm... Hm... Hm...
Hm... M-am mi-e tot mai greu... Cu atâtea minciuni spuse fără rușine... Hm... 
În acest timp masoneria învinge. E la modă să fi "european". De la hainele purtate, până la cuvintele ce le scoatem din gură. Vorba aceea: "E OK!" Totul oare?... Să fiți fericiți... Cu "obligații" cu tot...
Părintele Cătălin