marți, 24 decembrie 2013

APRINDEȚI LINE LUMINI! ȘI NU UITAȚI NICIODATĂ CE AM APRINS NOI!

Un cuvânt din inima mea... La mulți ani și iubire... Iertați... E noaptea cea mai lungă... blândă...Sunt și eu la iesle... Cu voi. Aprind o lumină lină. Și Pruncul mă vede... Zâmbește. Vin și magii... Păstorii... Smerenia... Îmi doresc să Fiu ca ei... 
  Afară, la geam, copiii colindă... 
Cenaclul a fost și el un colind... A fost... Acum cântă îngerii... Și amintirile... 
E noaptea de Crăciun... Am ajuns din nou în cea mai blândă noapte... Nu știu ce a fost, și ce va mai fi.... Colind... Mi-e plină inima de voi... Vă cunosc și nu vă cunosc... Dar, vă doresc pace pe inimi.... Hristos se naște! Nu uitați să îi  iertați pe toți... Vă rog frumos! Lumina lină există doar acolo unde nu piere speranța... În Hristos și în inima Preacuratei....
LA MULȚI ANI!
PĂRINTELE CĂTĂLIN