duminică, 1 decembrie 2013

CENACLUL LA CLUJ-NAPOCA! 1 DECEMBRIE FRUMOS! CONCERT 211

 LA MULȚI ANI ROMÂNIA! 

Cluj-Napoca România. Loc sfânt și ideal pentru românism, ortodoxie și iubire. Mi-e inima mai caldă, deși de azi a început să bată iarna în calendare sfioase. Scriu de pe Dealul Feleacului. Scriu cu trupul obosit, dar cu sufletul mult mai întinerit față de ziua de vineri când am plecat din Sibiu.
   
Mergem spre Alba Iulia. Despre concert nu vă mai spun nimic. Fotografiile povestesc totul. Mai ales că lângă noi a fost cu tot sufletul un episcop minunat, Preasfințitul Vasile Someșanul. S-a bucurat de Icoană, de românism, de tot ceea ce vedea și auzea. Biserica vibra. Arhiplină. Lume și afară. Lume curată, patrioți și creștini de frunte. Preasfințitul parcă era el însuși o icoană. Un om smerit și bun. Și l-am simțit iubindu-ne.
   
 
   Ce să vă povestesc oare? De dimineață a fost soare. Iarna a început cu soare. Să fie oare soarele unui nou început. Să fie el un semn de mai mult curaj pentru colegii mei. Pentru cei ce sunt și pentru cei ce nu sunt. Nu știu. Cert e că unii au ajuns până aici cu mine. Și, vă spun sincer, numai Maica Domnului a putut să intre în inima lor și să-i aducă. Pe unde a putut și Măicuța să mai intre. Bravo lor!
  Am colindat, am spus pricesne cu toată biserica, am făcut ceea ce știm noi mai bine. Și parcă nu am mai fi plecat de acolo. România în Cluj este blândă. Iar sibienii ai făcut să se audă din nou câte ceva din piscurile istoriei.
   Aș vrea să tac. Trebuie să nu mai scriu acum. Să am curajul de a vă lăsa să închideți ochii și să vă gândiți la noi. La umili slujitori ai celor trei culori roș-galben-albastre și la bucuria de a fi încă și încă o dată copii umili și fideli ai Maicii Domnului...

Mulțumim Părinte Ilie. Mulțumim doamna preoteasă Ramona. Mulțumim domnul Ielciu și vouă dragi clujeni. Ne revedem la voi în prima duminică din Postul Mare. Revenim cu drag!