joi, 16 ianuarie 2014

MARȚI REVENIM... CENACLUL INVITĂ PE TOȚI CEI DRAGI, LA O DISCUȚIE LIBERĂ...SIBIU, ORA 18.30, PE STRADA DEALULUI...

GATA CU VACANȚA! CENACLUL ARE TREABĂ!

Ajunge... Am stat destul. Am colindat, am sărbătorit, am fost la rugăciune, la praznice, la minuni...
De marți începe treaba... La ora 18.30 vom avea un prim dialog de stabilire a strategiei următoare  a concertelor și formulei stabile a echipei noastre. 
HĂDĂRENI!
IMPORTANT:
Poate veni oricine la ședință, dar rămâne cine trebuie. Cei ce vor avea însă hotărâre puternică de a face treabă( cântat, recitat, secretariat, publicitate), constanță, nedependență de patimi, seriozitate la repetiții și dor de Cenaclul Lumină Lină, rămân...
Începem deci un drum nou... Mai lung sau mai scurt, nu știu... Cu doar două concerte pe lună, dar cu mai multă iubire de ceea ce facem... E clar că vom încerca să fi mult mai selectivi... Vor fi criterii serioase de selecție a membrilor cenaclului, vor fi deci doar cei dornici de luptă...
CINE MI-A SCRIS ȘI CINE NU!
Pe timpul iernii... a pauzei, am luat puțin pulsul celor care iubesc cenaclul. Am primit mailuri, am primit telefoane, am stat de vorbă cu diferiți oameni. Suficient ca să îmi fac o părere... Să nu mai visăm, să nu forțăm pe nimeni, să nu cerem imposibilul celor care au alte "priorități" în viață și să mergem cum putem mai departe... Unii au scris lucruri minunate... Alții nu au zis nimic... Păcat... 


ÎNCEPE O NOUĂ ERĂ!
Dar marți tragem linie...
Începe o nouă eră...
Începe un nou început...
Cum va fi, vom vedea?
PRECIZARE IMPORTANTĂ:
Aducem aminte că în Cenaclul Lumină Lină sunt admiși doar cei care au un comportament moral adecvat principiilor ortodoxe. Nu se admit cei ce încă nu s-au curățit de patimi și pot afecta într-un fel oarecare echilibrul moral al grupului. Deasemenea, cei care în trecut au părăsit cenaclul în mod voit, sau la hotărârea conducătorului de grup, sunt rugați să rămână acolo unde sunt.
Vă mulțumim!