vineri, 17 ianuarie 2014

ÎN AȘTEPTAREA CONCERTELOR...DUMINICĂ ORA 16, ÎN PIAȚA MARE! PREZENT!

Duminică nu vreau să fac revoluție... Duminică vreau să fiu lângă durerea poporului meu... Când stai lângă durere, înseamnă că iubești... Și Roșia Montana mă strigă... Și Pungeștiul... Nu vreau să conduc coloane de manifestanți. Vreau să fiu și eu acolo... Să ard...
Iubirea e esență. Esența e duh. Când iubești devii esențial și esențele celor iubite se strecoară în tine... Oare, câți ați mai fost în Piața Mare? Câți ați mai iubit esențele? Și nu doar detaliile... Duminică redevin esențial. Duminică mă duc cu Hristos în Piața Mare. Cu duhul Cenaclului Lumină Lină. Și reîncpe lupta... Eu voi fi acolo!

ESENȚIAL

Esențial, e să poți spune: DA!,
Esențial, cine iartă cândva,
Esențial, e să știi unde ești,
Esențial, e să poți să iubești.
Esențial, să rămâi pe un drum,
Esențial, e să fi numai bun.
Esențial, ca să ai numai dor,
Esențial, e să ști cum să mori,
Esențial, tu să spui un cuvânt,
Esențial, e  fiorul cel sfânt,
Esențial e să fie un cer,
Esențial e să ai un mister,
Esențial dacă plângem frumos,
Esențial va rămâne Hristos!