joi, 21 noiembrie 2013

CONCERTUL 206: Din TAXI, ÎN IUBIREA MAICII DOMNULUII

Șezătoare de Lumină Lină


Ieri,la primirea darului...
 “Aveți grijă la ușă”- îmi spune șoferul de taxi, care m-a adus astăzi pe Strada Oncești. Și în momentul acela m-am trezit din visare... Ajunsesem cu un TAXI, la Biserica Tuturor Sfinților de pe Oncești-Vasile Aron-Sibiu. Eram plin de gânduri, neliniștit, emoționat, așa cum –cei ce mă cunosc mai bine o știu- sunt înaintea fiecărui concert. Năvăleau mii de idei în mine. Cum voi face, cum îmi poziționez echipa, cum o să mă descurc.
Ciprian Nedelcu filmează pentru internet...

  Mi-am adus atunci aminte de DARUL din buzunar. Un mic fragment primit de la Părintele Adrian, din însăși Icoana Maicii Domnului Îndrumătoarea. I-am spus Măicuței: “Acum chiar Tu, te rog, să mă ajuți, să duc la bun sfârșit lucrarea...” Și am sărutat “așchia” de lemn… 
Șoferul m-a trezit din reverie… “Aveți grijă Părinte. Sunteți doar om... Eu vă înțeleg...” Am deschis ușor ușa. La intrare în biserică lume multă. Părintele Mihai mă aștepta. “Bine ai venit Avva!”… 
  Doamna preoteasă Mihaela era la datorie. 
Părintele Mihai- un om minunat!
Pregătea pentru internet, în mod inedit, transmisia live. “Aveți un modem?”- mă întreabă? Răspund că “Da!” și intrăm în febra concertului… Emoțiile mă consumă și mai mult. “Ce cântăm?”… Nimeni nu răspunde… Îmi număr credincioșii… Facem o listă… Asta merge, asta nu. Ne lăsăm în seama lui Dumnezeu… 

Lasă, fie ce o fi… Maica Domnului cu noi…
Concertul  îl știți. Au cântat alternative “ai noștrii” și “ai lor”… Apoi, toată lumea… Asta e de fapt cel mai important. Restul e istorie. Măicuța e numai iubire…