luni, 2 septembrie 2013

SUNT ÎN PIAȚA UNIVERSITĂȚII! PENTRU ROMÂNIA! PENTRU ROȘIA MONTANĂ!


Lume, lume multă însetată de România, de dragoste pentru pământul nostru sfânt. 
Nu îmi vine să cred că am reușit să dau frâu dorinței mele de a mă alătura protestului dus de câteva mii de tineri patrioți, aici în inima țării, în Bucureștiul care înseamnă o cheie a tuturor dezlegărilor politice și apolitice. De fapt, aici nu e nici vorbă de politică, ci doar de dragoste pentru pământul sfânt. Pământul bisericilor, a cimitirelor, a troițelor și al viitorului acestei. țări.


ATMOSFERĂ EXCEPȚIONALĂ! LUME ENTUZIASTĂ, TOCMAI CÂND CREDEAM CĂ ACEST POPOR NU MAI ARE NICI O REACȚIE...
Se aud scandări repetate: Treziți-vă români!
Opriți otrava! și alte îndemnuri la demnitate națională.
De ați fi aici ați înțelege că încă mai sunt români și creștini adevărați...
Voi reveni...

V ă mulțumesc că mă susțineți CU SUFLETUL ȘI VORBELE VOASTRE CALDE!