joi, 5 septembrie 2013

ASTĂ SEARĂ AM FOST DIN NOU LA LUPTĂ! PENTRU ROȘIA MONTANĂ!

   PROTESTUL CONTINUĂ MÂINE SEARĂ!

Se zice, că uneori istoria trece peste tine, ca vântul peste ape. Te agiți puțin, dar nu faci nimic pentru a-ți schimba firea, atitudinea, gândurile, nemișcarea. Ce ar putea schimba oare pasivitatea noastră? Cum de reușim mereu să nu facem nimic, să stăm în case, să ne plimbăm, să trăim comod? Cum de avem doar vise și micimi personale? Oare comunismul ne-a educat la lipsă de reacție? Oare democrația ne-a înventat a singură religie, fericirea personală și atât? Oare să fie vicile din noi de vină?
Îi mulțumesc lui Dumnezeu că în acestă seară m-a trimis în Piața Mare. Mi-a șoptit parcă un înger: Du-te acolo! Semn că îngerul neamului mă caută mereu... Am fost și am găsit români protestând pentru demnitatea neamului meu... Erau acolo... Erau în față, spunându-și păsul și afirmându-și dragostea de neam... Pe puțini i-am cunoscut... I-am privit în față, pe aceși inimoși. Fiecăre părea un GAVROȘHE al spiritualității românești, asemnea celebrului personaj a lui Hugo.
Cereau demnitate. Cereau România pentru români. M-au întrebat dacă enoriașii mei vor veni la protest zilele următoare. Nu am răspuns nimic, dar am promis că o să încerc să îi scot din nepăsare...
Deocamdată, "vă mulțumesc" pentru ilustra tăcere. am învățat să tăcem... Nu e bine, nu e bine deloc...
TOTUȘI...
Vineri după ora 19 și duminică de la ora 17!
PĂRINTELE CĂTĂLIN!