luni, 2 septembrie 2013

S-A LĂSAT NOAPTEA ÎN PIAȚĂ! MITINGUL PENTRU DEMNITATE CONTINUĂ!

ORA EXACTĂ A ROMÂNIEI SE DĂ DIN PIAȚA UNIVERSITĂȚII!
DIN PIAȚA UNIVERSITĂȚII de la PĂRINTELE CĂTĂLIN



Atmosferă 100% românescă. De mult nu am mai văzut atâția români scandând pentru România, ca țară a românilor și numai a românilor. Privesc, parcă sunt puțin stingher, și mii de sentimente mă frământă. aș vrea să fac mai mult, mult mai mult. Mă gândesc la cei de acasă, ei au rămas să se roage în biserică, nu știu cât, nu știu câți, dar cred că i-am adus într-un fel și pe ei cu mine aici.
M-am întâlnit cu Danion Vasile, cu mulți prieteni, am simțit poate chiar un eroism sublim.
Oameni cântă, oamenii cer străinilor să nu ne mai jignească, oamenii cer autorităților să nu mai primească comisioane doaR pentru bunul lor plac. 


Românii cer atitudine tuturor românilor. Să nu mai doarmă...


Sunt în Piața Universității. Într-o zi istorică, cu inima de român și sufletul la Dumnezeu!