sâmbătă, 14 septembrie 2013

MÂINE, ORA 10,30 CONCERT LA HĂDĂRENI-MUREȘ!

ULTIMĂ ORĂ:
PĂRINTELE CĂTĂLIN ȘI VISUL CU CENACLUL MARE...
Sunt deja pe drum... Spre Hădăreni... Mâine vine și cenaclul... La 10,3o, după Sfânta Liturghie cântăm... Unicatul, Cenaclul Lumină Lină... Îl sun pe Andrei: “Notează cântecele pentru mâine”… 
Andrei: “Desigur, părinte”
Îi spun: Scrie așa... Preasfântă Maică și Fecioară, apoi intră fetele, cu purpuriul pentru Maica Domnului... Cântecele acelea scrise de mine... Ana... Uite, mă sună chiar acum Alexandru... Sper că nu s-a răzgândit... Vine..?
Andrei: A, nu o mică problemă, cum ajunge la Mediaș... Îl luăm din Mediaș... Da?
Părintele: Da... rezolv  orice...
Mă gândesc că ne lipsește Nelu Ivan, Dan Podoleanu... Oameni buni... Ce mult mi i-aș dori mai des... Așa mi-a fost dat să visez un Cenaclu Mare... Dar, e greu... Fac comparația cu Cenaclul Flacăra, dar e riscant...acolo erau bani, UTC-ul, public mare,... Noi construim totul cu migală... De aproape patru ani lupt...Lupt... Când formez o echipă se rupe...Intervin probleme, prejudecăți umane, plictisuri, socoteli...neputințe, deznădejde... Adun doi, pleacă unul... Adun unul, pleacă doi...
Îi spun lui Andrei: Hai scrie. TREI SFERTURI ÎN CER...
Andrei: Cum? A, da...
Părintele: Cântă Cristina...  Apoi Andrea cu priceasna pentru Maica Domnului, Alexandru cu ÎNCĂ MAI ESTE LOC LA CRUCE... Apoi trecem la cântece patriotice... 

Apoi mă gândesc la alte piese... Andrei notează totul șieste numai ochi și urechi. Parcă simte că va fi un concert deosebit... E calm ÎN VOCE, și îmi transimite siguranță... Presimt un concert deosebit...
Mi-e însă totuși teamă că într-o zi va fi și mai greu... Alții vor pleca, te miri de ce. Mă rog în gând la Dumnezeu: O, Doamne, dar numai Tu singur, cred că m-ai înțeles pe deplin. Și până la capăt... Da, până la capăt... Ce cuvinte grele... Deocamdată mâine la Hădăreni... 
Părintele