joi, 13 aprilie 2017

IUBIREA NAȘTE ALT POEM PENTRU PĂRINTELE MODEST

Imagini pentru parintele modest LA SĂCELE    Poate că o să vă întrebați de ce în Vinerea mare nu aștern un text teologic despre Cruce, despre viață, despre moarte sau de ce în acest blog nu vă mai scriu nimic despre cenaclu, despre virtuțile colegilor, despre inimile spectatorilor sau despre proiectele spectacolelor ce urmează... Și v-ar fi îndreptățită întrebarea... Dar, la această oră am pe inimă un dor, acela de a alina zilnic, inimile celor care îl însoțesc cu rugăciunea pe Părintele Modest pe drumul spre rai. Nu este o misiune ușoară și recunosc lucrul acesta. Orice despărțire naște durere, confuzii, poate chiar și revoltă. Dar, parcă Părintele, cel care mi-a însărcinat multe responsabilități, mă îndeamnă să vă spun aceste gânduri și să vă cer să aveți iubire orice s-ar întâmpla în jurul vostru. Precum spunea și Domnul Iisus: ”Dacă mă iubiți, păziți poruncile mele!” Așa ne spune și Părintele Modest: ”Dacă mă iubiți, iubiți, așa cum v-am cerut mereu!” Mulțumesc și prietenului Nelu Ivan, care după cuvântul trimis ieri mi-a redeschis dorul de a scrie versuri, de a fi, fidel memoriei unui sfânt și de a-i împlini testamentul. Și cine știe ce cântece se vor mai naște din iubire...

Iubire
(Părintelui Modest)
Iubire, lacrimă frumoasă,
Iubire dor curat și sânge,
Iubire pajiște duioasă,
Pe care doar Iisus ar plânge.

Iubire,nu pot fără tine,
Iubire blânda mea poveste,
Iubire, ce mi-a dat doar bine,
Și azi aștept din tine veste.

Iubire, ce să-ți dau eu ție,
Iubire, milă la răscruce,
Iubire, trupul meu te știe,
Când am fost pironit pe cruce.

Iubire, îți descânt parfumul,
Iubire floarea ce mă doare,
Iubire, toți devin doar unul,
Iubire, Sfântă Născătoare.

Iubire,modestie lină,
Iubire, bulgăre de aur,
Iubire, șterge-mi orice vină,
Tu îmi ești pe viață un tezaur.

Iubire, nu  ai supărare,
Iubire mir ce ungi cuvântul,
Iubire, ești mereu iertare,
Și-mi ți cu cerul legământul.

Iubire ești și suferință,
Iubire har, potir și mană,
Iubire singura căință,
Mai șterge-i inimii o rană.

Iubire, doar Hristos te ține,
Adu-ni din cerururi o lumină,
De când te port mi-e așa de bine,
Iubire, inimă senină.