sâmbătă, 19 aprilie 2014

VENIȚI SĂ LUAȚI LUMINĂ LINĂ!

PRIETENI DRAGI

Hristos e șansa noastră de a fi mai buni. Și scumpa sa Măicuță, care ne iubește pe toți.... Mult, atât de mult...
   E nopatea Învierii. Lumini line se aprind de acum în toată România. Și noi, Cenaclul Lumină Lină, deși suntem într-o mică vacanță,  nu v-am uitat... Și voi nu ne-ați uitat...
Cenclul Lumină Lină nu își uită niciodată prietenii. Noi am fost și vom fi mereu aici... Pe blog... Aproape zi de zi... Așa e când pui inimă pentru un ideal sfânt... Am scris, am oferit luminile noastre și din jugul blogului ne-am mutat de 233 în inima celor ce ne-au privit față către față. Și tot ce am făcut a fost în numele Îniverii!
În curând vom pleca din nou în misiune. Cu forțe proapete, cu dor de cântec creștin-românesc, cu inima aceasta care bate mereu pentru voi.Inima nui cenaclu unic. Câtă vreme existăm ucurați-vă! Și nu uitați să spuneți și voi: HRISTOS A ÎNVIAT!