sâmbătă, 12 aprilie 2014

CENACLUL LUMINĂ LINĂ S-A ALĂTURAT PELERINAJULUI DE FLORII!

MÂINE CENACLUL CÂNTĂ PENTRU SALVAREA ROȘIEI MONTANA!

 Am fost la Pelerinajul de Florii...
Noi, o parte din memebrii Cenaclului Lumină Lină și sute de români ardeleni...
Am cântat cu mulțimea, din mulțime și cu mulțumire...
Am fost la Catedrală și am vibrat la vederea soborului de preoți în frunte cu I.P.S. Laurențiu Streza Mitropolitul Ardealului...
Ne-am simțit bine și plini de demnitate...
Ne-am simțit în Ierusalim...
Ne-am revăzut cu zeci de prieteni ai Cenaclului și le-am promis că în curând vor începe marile concerte... Bineănțeles că și în Sibiu...
Ne-am alăturat cu modestie mulțimii de oameni, care așteaptă cu vibrație sfântă Săptămâna Mare...

Și ne-am dat întâlnire mâine cu cântecul de neam șiapărarea Roșiei Montana...
Pe mâine la 15.30... Ne revedem pe Dealului și plecăm cu cântec înainte...