miercuri, 6 februarie 2013

SURPRIZĂ: CENACLUL EXISTĂ ŞI VĂ ADUCE UN "MOTTO" MINUNAT!

SĂ FIE MOTTO, SĂ FIE LUMINĂ LINĂ
   Bucuria de a descoperi oameni minunaţi, care doresc să fie alături de noi, mă emoţionează profund. Grupul MOTTO din Mediaş înseamnă seriozitate, creştinism ortodox, patriotism, pricesne, poezie de mare fineţe şi mai ales onestitate. Patru şi chiar cinci voci superbe, tot atâtea chitare, dar mai ales câteva caractere deosebite. Oameni aşeszaţi şi cu viaţă frumoasă.


Vă spuneam că, de câtva timp, caut, caut insistent oameni serioşi şi plini de talent, care să completeze generaţia frumoasă şi entuziastă a Cenaclului Lumină Lină. Iată că, la ora actuală, Mediaşul aduce cei mai mulţi români dornici de misiune şi frumos. Pe lângă ce avem, a părut acum şi GRUPUL MOTTO.

Dacă veţi căuta pe internet veţi găsi pe adresa ivanioan.wordpress.com, noi colegi, prieteni şi sufletişti deosebiţi, o pleiadă de talente şi de virtuoşi care vor face, sperăm din tot sufletul, lucruri frumoase şi în concertele CENACLULUI LUMINĂ LINĂ.
Prietenia mea, deocamdată doar online, cu domnul Ioan Ivan, a făcut posibilă deschiderea spre alte orizonturi a cenaclului nostru. Cum ne-am cunoscut? E simplu. Domnul Ioan a dorit să ştie cine este autorul poeziei CÂNTEC PENTRU ROMÂNI. I-am răspuns prin email că "Părintele Cătălin Dumitrean" şi m-am bucurat de faptul că dânsul a dorit să o pună pe muzică. 

Astfel, în seara aceasta, domnul Ioan, mi-a trimis un prim negativ superb cu versurile acelei poezii puse pe o muzică deosebit de frumoasă. E uluitor de minunată. E o melodia aproape divină. În curând o veţi putea asculta pe blog. Iar, la întoarcerea mea din Italia vom avea şi primele contacte cu prietenii din Mediaş, pentru a stabili evoluţiile noastre. 
Iată că cenaclul există şi se pregăteşte aş cum v-am spus de un an minunat. Doar nu credeaţi că ne vom opri din drum!