INFO CENACLUL LUMINĂ LINĂ

Toți cei interesați de organizarea concertelor noastre sunt rugați să ne contacteze la numărul de telefon 0748219300 Deasemenea, vă rugăm să popularizați cât mai des pe paginile dumneavoastră de socializare informațiile despre concertele noastre și articole din acest blog. Vă mulțumim!

miercuri, 1 iulie 2015

TOTUL VA FI BINE- o nouă poezie a Părintelui Cătălin

Imagini pentru parintele nicodim bujorDrama marilor neîmpliniri e lipsa de Dumnezeu. Dar nu acel Dumnezeu al gardurilor și al parazăpezilor, al temerilor și al autoapărării, ci Dumnezeul cel Bun, al iubirii. O să mă considerați nepatristic, dar vă spun că Sfinții Părinți au vorbit dincolo de garduri, de porți înzăpezite și de lustru stelelor. Ei, drăguții, n-au lustruit niciodată candela ca să lumineze mai bine. Au lăsat-o în seama teologilor falși să o facă. Sfinții Părinți nu au stat în strane, nici ascunși după coloanele bisericilor ca să facă chetă la îngeri, ei doar au iubit și atât...
Părintele Nicodim, omul simplu pe care l-am cunoscut, mergea pe stradă cu Iisus, vorbea la masă cu Sfântul Calinic și zâmbea noaptea cu Maica Domnului. Calm, vesel, blând, copilăros în toate... Pe stradă se oprea îi ÎL privea... L-a întrebat o dată: Câți ani mai stai Doamne lângă mine? nu te supăra că te întreb, dar eu sunt un mare mincinos și știu că nu mai ai răbdare...
Și Dumnezeu i-a răspuns: Totul va fi bine! Nu plec!... Unde să mă duc? Cum să las crucea Ta?
Și de atunci Iisus e mereu cu El... Niciodată departe... iertați, dar nu e doar o metaforă... 

Taina

Tăceam, și Dumnezeu tăcea,
Mergea pe cale lângă mine,
Străini, stingheri, ce vreme grea,
Știam că totul va fi bine.

El s-a oprit și a oftat,
Eu lăcrimam cu dor în sine,
Parcă și cerul s-a mișcat,
Știam că totul va fi bine.

Iubeam, dar nu puteam să spun,
Era prea mult pentru oricine,
Am vrut pe îngeri să-i adun,
Știam că totul va fi bine.

Mi-a dat un semn, un zâmbet lin,
Un crin din zările senine,
Eu nu aveam decât un spin,
Știam că totul va fi bine.

Și atunci, sublim, într-un sfârșit,
Mi-a spus că totul va fi bine,
Eu am tăcut si te-am privit,
Și am rămas doar lângă Tine.