miercuri, 27 mai 2015

MERGEM ÎN OLTENIA...

Unde mai mergeți fraților? - mă întrebau credincioșii, ieri la hram și am spus simplu: Târgu Jiu. Dar pentru ca să dăm Cezarului ce este al cezarului, știind că noi mergem într-o localitate de lângă orașul lui Brâncuș, am luat harta și m-am uitat mai atent să văd unde vine satul Bâltișoara. Și am aflat...
Imagini pentru gorj... Din Târgu Jiu ar fi 18 kilometrii, adică vreo 25 de minute cu autoturismul. Punct. Ieși pe lângă Plantația Nuci la vest de oraș, apoi treci de Rșovița, cotești la stânga, urmează, Răchiți, comuna Runcu și ajungi în Bâltișoara... Aici ne va aștepta cu mult drag Părintele Bucur, fost paroh în Alma-Vii Mediaș, s-au primul preot care a scos Cenaclul Lumină Lină dincolo de Sibiu, acum vreo șase ani. Între timp însă, părintele s-a mutat în Oltenia, și iată că acum poftește cenaclul la un festin de două concerte. 
Imagini pentru TARGU JIU
Imagini pentru BISERICA DIN BÂLTIȘOARAAud că pregătirile sunt ca de obicei deosebite. Se fac sacrificii frumoase ca noi să venim și să avem toate condițiile exprimării spirituale. Știu că sâmbătă la ora 18, vom concerta în Cămin, iar duminică vom cânta în Biserica satului, apoi duminică seara ar fi a treia manifestare, foarte aproape la Bâlta. 

Familia părintelui, credincioșii, oameni deosebiți din Târgu Jiu s-au organizat din timp cu mare emoție și ne așteaptă ca să venim. Alte amănunte nu cunosc acum, dar am certitudinea din partea gazdelor că vor veni sute de oameni, și nu numai din Bâltișoara, ci și din împrejurimi... Așadar la drum, că dacă stăm nu e bine... Cu Maica Domnului înainte...