marți, 25 decembrie 2012

CENACLUL A CÂNTAT ASTĂ SEARĂ LA GURA RÂULUI!

800 DE ROMÂNI AU CÂNTAT: "TU ARDEAL, TU ARDEAL, ÎŢI SUNTEM OŞTENI!"


   Credeţi ce doriţi. Dar noi nu avem odihnă. Puţini, dar consistenţi, am fost astăzi la Gura Râului unde am cântat în faţa a peste 800 de oameni. 
   Deşi, am rămas din nou fără glas, în urma solicitărilor dese din ultima vreme ( pe fondul unei tuse care se prelungeşte de săptămâni), am reuşit să formez un grup cu care să facem faţă la acest 153 eveniment, la care s-au adăugat prezenţele locale: corurile bisericii, părintele Damian şi mulţi alţi cântăreţi ai satului.

A fost neaşteptat de frumos. Cu Alexandru în bună formă, cu Angela, cu Mihai la chitară, cu recitalul nostru simplu, frumos şi mereu bine primit. Ropotele de aplauze cu care am fost răsplătiţi, noi am hotărât să le dăruim Maicii Domnului. Pentru ea, ne-am gândit şi în această seară că Cenaclul Lumină Lină are nevoie în viitor de oameni dăruiţi Sfintei Biserici 100%. Vă anunţ astfel că:


Începând din anul 2013 vor ave prioritate în cenaclu fii mei sufleteşti şi cei cu care voi trăi, măcar în duminicile de deplasări, în comuniune liturghia. Ar fi o mare bucurie să fim împreună cât mai des. Este de fapt cea mai fierbinte dorinţă a mea, să devenim un cenacluu 100% creştin.
Ne-am propus mereu un astfel de lucru. Ne-am bucurat, desigur, de toţi cei care au făcut câte ceva, dar e mult mai frumos când vorba unui coleg "stăm mai mult împreună". 




Da, aşa este, dar să stăm cu toţii, până la capăt (şi la bine şi la greu), în aceeaşi biserică şi în acelaşi duh. Altfel, totul rămîne demagogie goală. Ori cenaclul nostru, iată atât de iubit, care reuşeşte într-o zi de Naşterea Domnului să strângă la un loc atâţia oameni, adică un fapt incredibil, are nevoie pe viitor multă rugăciune. 

Dacă totuşi suntem ai lui Hristos, să ne facem un program de rugăciune comună, de participare la liturghii împreună şi abia după aceea vom putea merge mai departe.


LA MULŢI ANI!