joi, 18 octombrie 2018

Maica Domnului - Mărturisiri

“Maica Domnului imi este cea mai draga dintre sfinti si o simt ca si cum ar fi mamica mea. Am fost pusa sub ocrotirea ei de cand m-am nascut (medicii credeau ca am sa fiu baiat, dar mama mea a visat ca va naste o fata si ca va trebui sa ii puna numele Fecioarei) si mai mereu m-a ajutat, de fiecare data cand m-am rugat ei, fie pentru lucruri lumesti (note la scoala, tot felul de examene, mai mult sau mai putin importante) fie duhovnicesti (vindecarea cuiva drag, mijlocire pentru iertarea pacatelor bunicii mele). Maica Domnului este mereu grabnica ajutatoare si bine ar fi sa o avem mereu in sufletul nostru, caci de mare, mare – as spune chiar indispensabil – folos pentru mantuire ne este.” Ana.

“Am fost in strainatate si am lucrat acolo 4 ani.
La un moment dat nu am mai rezistat stresului la primul loc de munca. Nu aveam dreptul sa intrerup contractul de munca deoarece era impotriva legii. M-am rugat cu lacrimi fierbinti la Maica Domnului si la Mantuitorul nostru Iisus Hristos si am fost ajutat dezinteresat de un localnic in a gasi alt loc de munca mai convenabil.Rugati-va fierbinte si veti fi ajutat de Dumnezeu.” Ioan

“Adevar spuneti fratilor. Aflata pe buza prapastiei, Maicuta Domnului m-a salvat in ultima clipa. Chinul prin care am trecut s-a oprit brusc cand m-am rugat la ea. Rugati-va sincer si ajutorul nu va intarzia sa apara. Pe mine m-a ajutat mereu dar acum ultima data a fost chiar o minune” Elena.