vineri, 19 octombrie 2018

Alte mărturisiri despre minunile făcute de Maica Domnului

Este a treia zi când credincioșii din Sibiu se închină la Icoana Făcătoare de Minuni a Maicii Domnului adusă la bisericuța de lemn dinn cadrul spitalului TBC. Vă redăm mai jos câteva marturisi făcute de cei cărora Maica Domnului le-a venit grabnic în ajutor.


“ Am citit Acatistul Buneivestiri timp de 2 luni, pt ca-mi doream sa trec peste o perioada foarte grea, plina de singuratate si nefericire, punandu-mi o dorinta in care am crezut cu toata fiinta, iar la fix 2 luni dupa ce am inceput sa-l citesc, am intalnit pe cineva si este un om minunat, pe care-l iubesc mult si ma face foarte fericita. Singura mea speranta de a iesi din situatia urata in care eram a fost Dumnezeu si Maica Domnului, iar Ei mi-au indeplinit dorinta. Cred cu tarie ca datorita acatistului si credintei mele mi s-a schimbat viata total si ca in tot ce fac Dumnezeu m-a indrumat si a avut grija sa primesc numai ce imi facea bine, chiar daca eu imi doream uneori altceva. Sa credeti si sigur Dumnezeu va avea grija de voi! “Nadia

“Maica Domnului mi-a salvat copilul de la moarte! Tot timpul ma rog Maicutei sa-l pazeasca si a facut asta de tare multe ori, dar acum cativa ani, fiul meu a cazut de la 3 metri inaltime si i s-au spart 2 dinti. Doar atat ! II multumesc Maicii Domnului!!!” Cristina

„N-a fost zi de la Dumnezeu să nu citesc acatistul Bunei Vestiri şi să nu mă rog la Fecioara Maria. Şi după ce am rămas însărcinată, zi de zi, timp de nouă luni, am continuat să citesc acatistul Bunei Vestiri, care îţi ia cam 45 de minute. Dumnezeu mi-a ascultat rugămintea şi sper că mă va ajuta încă o dată. Cred că a fost ceva mai presus de normal!” Simona