miercuri, 12 octombrie 2016

BRAD ȘI GHIRBOM DOUĂ CONCERTE DE VÂRF DIN ISTORIA CENACLULUI NOSTRU!


BRAD. Cenaclul Lumină Lină a ajuns la Brad cu bateriile spirituale încărcate până la refuz, după o seară de excepție la Mânăstirea Râmeți, unde ne-am rugat, am pregătit piese noi, am compus poezii și ne-am odihnit chiar în camerele unde altădată dormeau Adrian Păunescu, Victor Socaciu și Ștefan Hrușcă. Maiciile  Melania și Teofana, gazdele noastră de suflet, ne-au povestit printre altele cum au fost martore la scrierea cântării TU ARDEAL, iar relatările ,măicuțelor cu siguranță că ne-au însuflețit și mai tare avântul.

   Duminică dimineața la ora opt eram deja plecați spre Brad. Ne așteptam la un concert frumos, dar a fost unul superb, pot spune cu mâna poe inimă că cel mai minunat din ultimile șase luni de zile. Poate doar Sibiul în 4 August a egalat prestația publicului din Brad. Într-o
catedrală superbă, echipa cenaclului s-a autodepășit și datorită faptului că moții au cântat cu un entuziasm ieșit din comun. Incredibilș chiar...

   Echipa Cenaclului a fost următoarea: Nelu Ivan, Sorin Popa, Mihai Doda, Ștefan Ion, Romică, Vlad Părău Andreea Tecar, plus personalul auxiliar. Concertul a început la ora 10.30 și a ținut mai bine de două ore. Piesele patriotice au fost cele mai solicitate, iar pricesnele au trezit o emoție aproape divină. Noi înșine am prins aripi la fiecare cântec și mărturisesc că numai faptul că știam că trebuie să ne prezentăm și la un al doilea concert ne-a determinat să sfârșim totuși recitalurile.

 GHIRBOM. La ora 14 am plecat cu oameni, cu aparatură, cu mașinile ambalate la maxim, cu nădejde și curiozitate spre Ghirbom. Am bătut aproape 150 de kilometrii spre a ajunge la Căminul Cultural din frumoasa localitate albaiuleană. Acolo ne așteptau sute de oameni și un preot minunat, un entuziat în toată puterea cuvântului, omul care a făcut posibil acest concert. Numele său este Vasile Ștef, preot și patriot adevărat.

   Deși frânți de oboseală, dar de data acesta și cu Părintele Doru Gheaja în efectiv am început în forță concertul. Lumea s-a aliat ”politicii” noastre muzicale și astfel am refăcut o parte din entuziasmul dimineții de la Brad. Pentru noi era într-adevăr un greu examen de rezistență, dar am făcut  Slava Domnului față cu brio moentului. Repet, cred că rugăciunile de la Mânăstirea Râmeți au fost decisive în acest sens. 
   Piesele cenaclului au fost marea majoritate diferite și alese chiar pe loc în timpul concertului. De fapt, nici nu am avut timp să ne pregătim un anume repertoriu pentru că ”din drum” am
intrat direct în concert. Și să nu uităm că a revenit în echipa cenaclului și Părintele Nicu Vlad, o voce teribilă și un caracter moral deosebit. Felicitări!

   Frânți de oboseală, dar împliniți am plecat spre casă și vă spun că nici nu știu cum am ajuns. Kilometrii ne păreau simple repere de iubire, căci misionarul are în minte dragostea de Biserică și neam, iar în suflet jertfa de sine. În concluzie, o duminică de neuitat și uite așa ne trăim noi viața frumos. În slujba lui Hristos și a patriei pe care o iubim nespus.