duminică, 14 februarie 2016

LA SIBIU, RECORD DE SPECTATORI ȘI DE IUBIRE!


Cronica acestui spectacol ar trebui să înceapă tocmai de la această fotografie, în care membrii de bază ai Cenaclului Lumină Lină zâmbesc de pe terasa Sălii Bibliotecii A.S.T.R.A. Sunt frumoși și au ceva aparte în expresia dăruirii lor. Dar, oare cum ar trebui să scriu sau ce ar fi bine să vă spun acum, la ora 21.30 despre un concert care a avut public foarte numeros (nicicând parcă nu a fost atâta lume la Sibiu), un ansamblu  folcloric deosebit de atractiv, ca cel de la Căpâlna de Sebeș și o atmosferă deosebit de incitantă? Sincer nu prea știu ce să vă spun. Mi-e greu și sunt destul de obosit ca să mai redau obiectiv cronica acestui concert lung de aproape patru ore.

În orice caz, meritul aparține grupului de oameni calzi și buni care alcătuiesc cenaclul. Mă uit la dânșii în timpul concertelor și îi văd cu ochii pruncului care-și soarbe cu ochii părinții. Și, vreau să vă spun ceva sincer, dar să nu mă judecați, deși astăzi Ansamblul Căpâlna a avut momente unice și chiar superlative, totuși, colegii mei au fost inima și sufletul meu. Dar, despre tinerii din Căpâlna nu pot să spun decât: minunați!
Când îl văd pe Nelu  Ivan sau pe Părintele Doru Gheaja, acolo lângă mine, parcă simt că am ocrotire, sfat și iubire. Când îl văd pe Romică și pe Părintele Alexandru parcă îmi văd cei mai buni frați. Sorin Popa e unic și blând. Andreea aduce statornicie, Ștefan la fel, Vali și Florin sunt lumini de speranță, la fel și toți ceilalți...


 E seară și parcă acum aș pleca cu ei la drum... Undeva departe... Să stăm pe microbuz și să ne mai liniștim dorurile. Totul pentru acest neam binecuvântat de Dumnezeu cu iubire, nădejde și lină credință...