INFO CENACLUL LUMINĂ LINĂ

Toți cei interesați de organizarea concertelor noastre sunt rugați să ne contacteze la numărul de telefon 0748219300 Deasemenea, vă rugăm să popularizați cât mai des pe paginile dumneavoastră de socializare informațiile despre concertele noastre și articole din acest blog. Vă mulțumim!

duminică, 7 februarie 2016

DOR DE RÂMEȚ

Imagini pentru râmet
(Poem scris astăzi, duminică, la ora 13-Sibiu)

Poteci de iertare, și pasul îmi plânge,
Am inima lină ca orice drumeț,
M-aș duce acum într-un dor ce se frânge,
Duminică sfântă, mi-e dor de Râmeț.

Și clopotul Albei din veac se împarte,
Și frate se face cu gând îndrăzneț,
În inima care îmi pare o carte,
Cu versuri de pace, mi-e dor de Râmeț.

Acolo, pe prispă se vede tot cerul,
Păduri ce au urme de urși și mistreț,
Ardealul și-a adună în slujbe misterul,
Trăiesc ca un munte, mi-e dor de Râmeț.

Așa mi-e ideea, că Horea și Iancu,
În schit,pe la slujbe, tânjesc fără preț,
Se întorc lângă maici să le mistuie rangul,
Să adune oștire, mi-e dor de Râmeț.

Ghelasie sfântul, precum infinitul,
La sfinte vecernii se face un deț,
În mir își desface spre inimi veșmântul,
Și-n har te îmbrăcă, mi-e dor de Râmeț.

Și maicile, Doamne, ce slobode toate,
Nu au niciodată vreun gând de dispreț,
Muncesc cu iubire, și atât cât se poate,
Se roagă din suflet, mi-e dor de Râmeț.

De vrei însă lumea mai bună să fie,
Din șoapte smerite, ceva să înveți,
Adună-ți simțirea într-o blândă chilie,
Și roagă-te simplu, în cer, la Râmeț. 
Imagini pentru râmet sfantul ghelasie