duminică, 7 iunie 2015

CENACLUL A REVENIT LA SIBIU! - VINOVAȚII FĂRĂ VINĂ: NOI, PRIETENI...


Rău mă dor ochii mă dor-cântă la unison sala și cenaclul. Emoția atinge cote înalte. Îl văd și pe vestitul Părinte profesor Vasile Mihoc cum ascultă cutremurat acest cântec. Și totul pare un vis...
Cum să vă descriu revenirea într-un concert al Cenaclului Lumină Lină la Sibiu? Să folosesc oare aceleași cuvinte specifice articolelor noastre memorialistice? Nu cred sincer că voi putea... Mi-e atât de greu să fiu banal, mai ales acum la această oră de duminică seara, când din casa mea, scriu și retransmit oarecum retrospectiv frumusețea unei zile scumpe...

Sincer, dacă nu ar fi fost Părintele Mihai, și nu ar fi avut astăzi hramul, noi nu am fi cântat... Obosiți, după câteva drumuri lungi, ne-am reîntâlnit totuși ca să nu ne pierdem prietenia... Sună frumos, nu? Dar acesta este adevărul... Părintele Mihai ne-a chemat la un test de fidelitate. Într-o sală din Sibiu, cu un public entuziast și cu multă bunătate. La o masă cu hrană și spirit... și iată-l pe Nelu Ivan cu doamna Mirela, veșnic tineri și frumoși, pe Romică...bucuros de revedere, pe toți ceilalți la un loc... precum mușchetarii de odinioară... Toți pentru unul și unul pentru toți...
... Pricesne, cântece patriotice, aplauze, lume ridicată în picioare, iubire de neam, duh de cruce și stare de înviere... Toate la Sibiu... Și un singur vinovat: PRIETENIA... VĂ MULȚUMESC PRIETENI... MAI MULT NU SCRIU... PĂRINTELE CĂTĂLIN