joi, 26 februarie 2015

PENTRU O LACRIMĂ

Cenaclul Lumină Lină este ocrotit de Maica Domnului. Toți cei ce cântă sau fac parte din acest grup misionar, pot să facă ceva frumos pentru mântuirea oamenilor. Pot oferi frumosul versurilor din cântece, pentru a trezi dorul după patria cerească. Maica Domnului îi ferește de rele pe toți cei se oferă voluntari acestui proiect cu conotații binecuvântate. Duminică vom cânta la Rășnov...
Părintele Cătălin Dumitrean

Iată și o nouă creație...Scrisă azi, joi, în casa mea...

PENTRU O LACRIMĂ

De unde ai aceste lacrimi,
De ce sunt ochii Tăi mărunți,
De ce smerită stai în datini,
Măicuță, oare mă asculți?

Și ce să-ți spun mai mult de-o șoaptă,
Mai bine m-ai lăsa să plâng,
De moartea care mă așteaptă,
Când peste ape o să mă strâng.

De ce frămânți a mea iubire,
Și o primești cum este ea,
Fecioară de lumine line,
Cum ai aprins inima mea?

Eram firav, trăind în lume,
Pe drumuri pribegind mereu,
Și nici acum nu știu a spune,
Cum m-ai chemat la Dumnezeu.

Ce mi-ai lăsat din milă blândă,
Ce dar mi-ai pus pe ochi, pe gând,
Pe jalea mea așa plăpândă,
De visul meu de rai flămând.

Și-acum îți mulțumesc, de toate,
Și iartă-mi tot ce-i omenesc,
Și-atât cât încă se mai poate,

Arată-mi drumul cel ceresc.