sâmbătă, 8 noiembrie 2014

TÂRNAVA, CASĂ FRUMOASĂ! CRONICA DE SUFLET...

Concertul de la Târnava a fost asemenea zborului unei păsări ce pleacă toamna spre meleaguri mai calde. Adică blând și sfios. Cu oameni așezați în gânduri și parcă dispuși la o cumințenie de început de veac. Într-o formulă înjumătățită, Cenaclul Lumină Lină a dat tot ce se putea da, pentru ca Maica Domnului să fie
mulțumită, și pentru ca oamenii care ne privesc să simtă că sunt aproape de cer... Nu știu cât am reușit, nu știu cât de mult au simțit credincioșii din Târnava dăruirea noastră, dar eu cred că a fost frumos...
Nu mai vreau să scriu cuvinte mari... Îmi ajunge să spun că a fost bine și că misiunea Cenaclului merge mai departe, în orice condiții, fideli crezului nostru de a fi aproape de oamenii curați ai acestui popor. Poate că,tocmai de aceea, cântecul NICIODATĂ interpretat de Nelu Ivan a fost atât de potrivit cu contextul în care am desfășurat noi concertul...
Oamenii din Târnava au părut sfioși la primul cântec...dar apoi au aprins atmosfera, astfel că la cântecele patriotice ne-am simțit foarte apropiați de atmosfera din marile concerte ale cenaclului nostru... Da, mi-au plăcut foarte mult acești oameni, care m-au făcut să-mi înving starea precară de sănătate și să  pot coordona programul recitalului nostru...

Recunoștință aleasă pentru Dalia și familia Alb. Oameni calzi și ospitalieri. Creștini implicați în viața bisericii și a misiunii creștine, de care avem mare nevoie, spre a desfășura și alte lucruri frumoase și de folos comunității.. În sfârșit, de Părintele Halmaghi am mai vorbit și scriu și acum câteva cuvinte. Mi se pare un om extraordinar. Un trăitor adevărat. L-am văzut cu cât har a slujit Sfânta Liturghie și cu câtă putere a vorbit de poporul român, încât simt nevoie să-i mulțumesc adânc. Este preotul ideal și poate omul în care mai respiră istoria și timpul faptelor mărețe...


Mulțumim Târnava... Mulțumim tuturor prietenilor buni de acolo... Ei vor fi mereu o CASĂ BUNĂ pentru Cenaclul Lumină Lină!