luni, 10 noiembrie 2014

FAMILIA CENACLULUI MEREU ÎNVINGĂTOARE!

Noi suntem frumoși!
Acum cinci ani doar speram, și nu zic că era mai rău... Fiecare membru al cenaclului, de ieri, de alaltăieri și de oricând a dat tot ce a putut.. Dar acum citesc din scrierile voastre pe FACEBOOK, cuvinte de genul „Colegul meu din Cenaclul...”, „Familia cenaclului”, „ne-a lipsit dragul nostru coleg” și sunt fericit... Fericit pentru că nu le mai scriu eu, ci voi... Colegii și familia mea... Aveți sentimentul apartenenței la un grup...Iar  acest lucru e minunat...

Voi mă faceți fericit... Constat că investiția sufletească în CENACLUL LUMINĂ LINĂ  dă rod bogat... Și oamenii ne simt... Pe unde  mergem ei se bucură de ceea ce facem noi... Și ne simt unitatea... Și dorința de a ne dărui... Cu orice preț...

Acum câtva timp nu înțelegeam de ce posesorii de conturi FACEBOOK nu postează mai multe despre grupul din care fac parte... Evident, gândindu-mă la colegii mei... Într-un fel înțelegeam... „Prietenii” din grupul de „prieteni” nu le prea înțelegeau opțiunea PRO-CENACLUL LUMINĂ LINĂ... Pentru o poză cu un concert reușit al Cenaclului se dădeau vreo trei LIKE-URI... Ca dovadă ca „prietenii” nu se bucurau de reușita misiunii patriotice și PRO-HRISTOS... În schimb s-ar fi dat o sută de LIKE-URI la o poză cu un grătar, cu o bere și cu “chestie ” nostimă... Dar „ei” nu ne-au învins... Iar noi suntem tot împreună... Tot mai aproape unii de alții... Și acest lucru este minunat...
CU ȘI FĂRĂ FACEBOOK...
Chiar acum mă gândesc câte LIKE-URI primiți dacă aveți curajul de a posta pe contul vostru acest mesaj... Vorba lui Brâncoveanu: RĂMÂN CREȘTIN!
Mulțumesc că existați, dragi colegi!