miercuri, 12 noiembrie 2014

AM FOST LA BRAȘOV...ÎN 3 REVIN...SPER ÎMPREUNĂ CU COLEGII...


Am fost singur la Brașov... Și m-am reîntâlnit la un dialog vibrant, la o rugăciune, la un cântec cu minunații prieteni ai Cenaclului Lumină Lină- Suntem invitați să revenim în 3 Decembrie la Brașov... Beneficiari: În primul rând vor fi prezenți zeci de oameni cu dizabilități... Dar accesul va fi general pentru oricine...
- Ar fi greu să nu participăm atunci... Mai ales că suntem misionari și vom merge să cântăm la cei mai necăjiți dintre oameni...
- Membrii Cenaclului sper să fie prezenți.... 
- Ieri, am simțit dragostea oamenilor pentru cenaclul Lumină Lină... Timp de 7 ore au venit la Biserică sute și sute de oameni... A fost impresionant...
- Brașovul este o vatră caldă pentru cenaclul nostru... Sunt sigur că vor urma alte momente minunate în acest loc...
- Ca să mă revanșez față de colegi, după efortul lor de la Valchid, ca să le dau și un prilej de respiro, acum am fost doar eu singur... Dar mi-au lipsit colegii...
Mulțumesc Părinte Robert Tătulea!