duminică, 9 noiembrie 2014

CENACLUL LA COTA 265 FĂRĂ PĂRINTELE CĂTĂLIN, DAR ÎN ACELAȘI MOD MINUNAT DE EXPRIMARE SUFLETEASCĂ!


SALUTĂM CU BUCURIE CONCERTUL 265
La Valchid a fost frumos... Așa povestesc cei care au avut privilegiul de a fi prezenți la povestea 265 din existența Cenaclului Lumină Lină... Pentru că, eu nu am fost și regret enorm de mult acest lucru...
Mi-a fost greu să nu fiu pe scenă lângă dragii mei colegi, dar m-am rugat cu toată inima ca ei să fie în mare formă, ceea ce de fapt s-a și întâmplat... Fiind naș de botez al micuței Antonia, am rămas să îndeplinesc obligațiile elementare ale încreștinării unui suflet, dar am auzit că a fost un concert frumos...
Început cu IMNUL ROMÂNIEI, s-a dat parcă semnalul deșteptării naționale și publicul a explodat în aplauze. Apoi cântecele au curs de la sine pline de fervoare și dinamism... Aceeași atmosferă ca pretutindeni, aceleași glasuri minunate: Nelu Ivan, Alexandru, Romică, Andrei, Sorin, Dumitru, Ștefan etc... Adică oamenii care au înțeles că numai dăruind vei dobândi... La capătul unui astfel de concert s-a schimbat întreaga stare de spirit a celor din Valchid, comunitate care, cu ocazia hramului bisericii, a avut parte și de un simpozion și de prezența unor invitați deosebiți, marea majoritate formând publicul care a audiat acest concert...

Da, acum sunt mai liniștit... La Valchid am fost și eu oarecum pe scenă... În inima și starea de spirit, mereu aceeași, a dragilor mei colegi... Vă mulțumesc și vă port în rugăciuni!
Părintele Cătălin