joi, 30 octombrie 2014

AM VĂZUT CE PRIETENI AM...

a
Astăzi a fost zi de test... De dimineață, știind că vin sunt moaștele sfinților la T.B.C. parcă îl auzeam pe Sfântul Nicolae al Serbiei zicându-mi: "Azi e o zi mare pentru tine! O să-ți afli prietenii... Nu aceia care te fac înger, nu aceia care te fac drac, nu aceia care râd cu tine, nu aceia care plâng cu tine... Prietenii" Și m-am trezit năuc...
Acum iată e seară...
Și îmi vine să vă scriu cu drag, așa ceva..

DRAGII MEI PRIETENI:

Mulțumesc mult prietenilor care au distribuit tema cu venirea moaștelor Sfântului Nicolae Velimirovici... La Sibiu... În sfârșit am văzut ce prieteni am...
E frumos când mai avem prieteni. Nu prieteni de LIKE, ci prieteni de faptă... Faptă bună... Ca să ne facă pe plac diavolul ne dăruiește “prieteni”... Din aceia care ne laudă, din aceia care vorbesc toată ziua la telefon, cu blugi, cu bani de restaurant în buzunar și care îți aruncă LIKE-urile atunci când pui câte o poză Șic”…
Genul de poze ȘIC:
-fotografie cu tine la o masă ( pe masă se vede Berea, pachetele de țigări, coca-cola, și alte telefoane  mobile…
- fotografie cu tine pe malul mării, pe o stâncă cu valuri, pe piatra unui munte, pe pajiștea cu flori... Totul e estetic... Nimic nu e Șic...
- fotografie ortodoxistă... Cu tine lângă un călugăr... Te legitimezi direct cu îngerii, ca și cum ai depășit „lumescul”  și „lumeștii”... De acum ai acces doar la Părintele Arsenie, la monahii din vestite mânăstiri, pe care desigur că îi “asculți” orbește…
- fotografie cu Părintele Arsenie Boca… E nelipsită… E pe masă, pe valiză, pe sobă, pe frigider, pe aragaz, la piept… pe FACEBOOK… Dă bine… E OK! Tic de care încă nu te-ai depărtat… E OK…
- fotografie cu tine în bar… lângă o mașină străină…lângă un cățel…lângă un grătar care arde (vezi Doamne, să dăm sentimental de abundență națională)…
- fotografie cu vedete…Dacă vor să te țină de după umăr când îți trec prin cale…

Fotografii la care nu aveți prieteni…

Când faceți ceva sincer și din inimă. Când faceți o faptă bună… Dacă cântă pentru Hristos… Acolo prietenii nu au acces… Nici de LIKE… Nici de ce vrei tu… Sunt obosiți… Sunt apatici și ironici. Nu mai ești pe linia lor… Nu mai ai acces la “firesc”… Te-ai „pocăit” în opinia lor... Adică, nu mai ești întreg la minte... Și uite așa vine despărțirea... Pe INTERNET ȘI ÎN VIAȚĂ....