miercuri, 4 aprilie 2018

Bucuria de a avea primul DVD oficial cu CENACLUL LUMINĂ LINĂ!

    Ar fi frumos, ca  să amintim și faptul că la Făgăraș am avut lansarea primului DVD din
istoria Cenaclului Lumină Lină. Un DVD cu concertul susținut la 1 Decembrie la Sighișoara și înregistrat integral de Televiziunea Trinitas. Am mai spus, dar dacă nu m-aș repeta cred că nu mi-ați simți bucuria, dar pentru mine este un fapt deosebit ca o televiziune să vină, să ne filmeze de trei ori și să realizeze un astfel de document public, care peste ani va fi mândria șpi neuitarea noastră.

      Sunt om sensibil  și mă bucur de tot ceea ce este frumos. îmi exprim entuziasmul prin vorbe, pentru că așa ne-a dat nouă oamenilor Bunul Dumnezeu să ne rostim sentimentele. Când văd un dram de fericre în ochii se!menilor sunt la fel de bucuros și ca atare mă exprim. Nu pot să țin în mine stările de împlinire. Și cum să nu fi împlinit când vezi că un proiect atât de luminos precum Cenaclul Lumină Lină își găsește împlinirea și în astfel de forme vizuale. 

dar, nu este numai munca și bucuria mea. Este bucuria întregii echipe, este munca tuturor colegilor și mândria noastră comună. Mulțumim deci pe această cale Televiziunii Trinitas și domnului director general Ciprian Olinici care împreunăc au depus eforturi deosebite pentru ca să ne facă fericiți. Pe noi și pe iubitul nostru public. Să fie primit