INFO CENACLUL LUMINĂ LINĂ

Toți cei interesați de organizarea concertelor noastre sunt rugați să ne contacteze la numărul de telefon 0748219300 Deasemenea, vă rugăm să popularizați cât mai des pe paginile dumneavoastră de socializare informațiile despre concertele noastre și articole din acest blog. Vă mulțumim!

vineri, 1 ianuarie 2016

PRIMA POEZIE A ANULUI 2016

ÎNȚELEPCIUNE
(poem omagial pentru duhovnicul meu, Părintele Ioanichie din Frăsinei)
Imagini pentru parintele ioanichie frăsinei
Mă las peste ape, și cerul șoptește,
E timpul tău frate, să dormi, să visezi,
La noapte un înger, în gând îți grăiește,
Ți-aduc paradisul, să-l cânți și să-l vezi.

O cetină mică de brad se înroșește,
Va ninge pe pleoape, un pic și cu dor,
Icoana Măicuței în brațe primește,
Un prunc și surâsul născut din fior.

Îmi cer idealul, o rază de floare,
Să tac, să ard nuferi pe lacul cel blând,
Ce dor mi-e de șoapta născută din soare,
De-o vale uitată, de ultimul gând.

Se fac pregătiri pentru ziua festivă,
Când crinii iubirii se țin de cuvânt,
Și nu mai e nimeni să-mi stea împotrivă,
Și câtă splendoare, și-un dar legământ.

Trezește-te  slavă de timp nepereche,
Copiii, copiii, ce-i tot pomenim,
Sunt îngerii milei, ce-au prins în ureche,
A spune: Hristoase! La Tine venim!

Și astfel un munte se aruncă în mare,
Doi șoimi își fac cruce cu aripi de har,
Culege-ți misterul din tot ce vă doare,
E dorul, e visul, e darul din dar!

părintele Dumitrean Cătălin