duminică, 3 august 2014

4 AUGUST 2014...LA MULȚI ANI...5 ANI DE EXISTENȚĂ...250 DE CONCERTE...


VĂ OFER MAI  ÎNTÂI ADRESA: dumitreancatalin@yahoo.com

E trei dimineața... Am ajuns la Sibiu... Respir... Aer curat... Așa mi se întâmplă mereu de 5 ANI...

Ajung acasă, duminică de duminică, la 1, la 2 sau la 3 dimineața... La capătul unor drumuri lungi... Drumuri de după minunatele concerte ale cenaclului meu...

AZI E ZIUA NOASTRĂ...


Munte...cer...lumină lină... Pare icredibil...249 de concerte...Iar azi avem GALA 250 ȘI GALA 5 ANI DE EXISTENȚĂ... Primele cuvinte care îmi vin în minte, ca o explicație a minunii sunt: MAICA DOMNULUI!
La Predeal am semnat condica cu numărul 250... Peste 200 de oameni... Entuziasm deplin, românism, dezinvolutră liricăși artistică și bunătate... 
Mă gândesc că totul pare ireal... Cum adică, 250 de concerte: Cinci ani: Și de unde lumina aceasta lină? Cum a fost ea îngănduită și de unde izvorăște cu așa mare intensitate? Cum de nu am murit? La limita 50...sau 100...sau 200? Cum? De ce?...
Nu am răspusuri explicative... Nu pot articula nici trei patru cuvinte lapidare de circumstanță... mă uit și eu în urmă și nu îmi vine să cred... E ireal totul... 250...5 ani...

PREDEAL-249
Predeal... ce să vă spun despre concertul de ieri... Scriu la trei noaptea... ce să vă spun... Să spun că a fost divin?... Să spun că el chiar a existat?... Iată fotografiile... Sunt reale... Ca și Predalul cel minunat... Doamne, ce concert frumos... 249... Cu cântece extraordinare, cu aplauze insistente, cu oameni marcați de românism, cu lacrimi, cu Maica Domnului... Mereu cu Maica Domnului... E trei dimineața... La unu am ajuns în Sibiu... Am condus nebunește...așa cum am condus acest cenaclul timp de aproape 5 ani... Fără a obosi... Delirant, entuziast, plin de iubire... Pentru că iubesc Cenaclul Lumină Lină... Și nu l-am creat ca să-l rănesc... L-am creat pentru ca el să existe mereu... Și el există... E dragostea mea frumoasă... Dragoste insistentă, dragoste care mi-a creat cele mai mari smerenii...cele mai mari iluzii, cele mai mari împliniri, cele mai mari dăruiri și cele mai mari aprinderi sufletești...

AZI, VENIȚI PE DEALULUI!


Astăzi e ziua noastră... E trei dimineața... Ziua de 4 AUGUST 2014... Împlinim 5 ani de viață și d eînviere... Noi...