marți, 8 iulie 2014

DE CE DUPĂ IUBIRE MOR?

Nelu Ivan face ce face și mă aduce cu inima în paradis... Am intrat stingher pe Internet, după o zi cu probleme și frumuseți, și iată surpriza absolută, o altă poezie scrisă cu greu de mine, este excepțional 
pusă în relief de creația melodică și interpretarea prietenului  meu Nelu Ivan...
Nelu Ivan, dacă citești ceea ce scriu aici, să ști că nu am lacrimi suficiente că să-i mulțumesc Lui Dumnezeu pentru acest moment și domniei tale pentru că faci ceea ce faci... Poezia e un fel de viață a mea. E trăirea intensă la care nu au acces foarte mulți, pentru că sinele meu interior este asemenea minelor cu labirinte  nesfârșite și dornice de Dumnezeu...

http://www.trilulilu.ro/de-ce-4?ref=profil
Ascult melodia și îmi vine să jur că nu voi mai întreba niciodată: De ce? Răspunsul tocmai a venit prin oferta prietenului din Mediaș. Îmi ajunge să ascult acest cântec și să fiu fericit. Îmi ajunge...
Cenaclul nostru ne face frumoși. Am ajuns ca să ne simțim unii pe alții de la distanță, să credem unii în alții, și să fim parcă un singur suflet. Și așa a fost de când există acest cenaclu. Un mod de a strânge inimile pentru inimi... Hai, hai inimă hai... Refrenul propriei noastre lupte și a nedespărțirii pe veșnicie...
Mi-e dor deja de voi, dragi colegi din Cenaclul Lumină Lină!
Fi binecuvântat Nelu Ivan! Vă iubesc prieteni dragi! Și să nu mă întrebați, de ce...
Părintele Cătălin