miercuri, 3 iulie 2013

NU AM UITAT: CIOCENIUL LA SIBIU/ UN SUFLET PURURI VIU!



EU NU AM UITAT!
După concertul de duminică seară, vreau să vă mărturisesc cu emoție că nu am uitat pe nimeni, pe adevărații prieteni, pe cei ce au fost lângă mine. Pe cei sinceri și buni. Pe cei din Cioceni, mai ales pentru că ei au venit de mai departe și pentru că au fost atât de exuberanți și frumoși! 
DECI:
-Eu nu am uitat că Părintele Lazăr și doamna Adriana au  pregătit excepțional acel minunat ansamblu folcloric. Cu ei a adus am consimțit luni, ca să urc la Păltinis, la schit, sub strașina veșniciei, lângă mormântul filozofului Constantin Noica . 
-Eu nu am uitat exuberanța acelor tineri frumoși care mi-au adus aminte de anii cei mai curați ai vieții. Cu chipul lor curat, mirat și parcă plin de candoare.
-Eu nu am uitat prietenia celor din Cioceni. Există această prietenie și ea este atât de frumoasă. Sunt sigur că va rămâne sinceră și pe viitor.

-Eu nu am uitat că Dumnezeu le-a rânduit pe toate, că doar datorită proniei divine există orice lucru frumos. Chiar și Cenaclul Lumină Lină.

SÂMBĂTĂ ORA 18 CONCERT LA BACĂU-ILIEȘTI!
  Dacă ieri, anunțam că sâmbătă cenaclul va merge în Ardeoani- Bacău, astăzi revenim cu precizări și spunem că localitatea în care vom face misiune creștină și patriotică se cheamă Iliești, și se gădește pe raza  comunei Ardeoani. 
Iată și alte date despre această parohie:Parohie: categoria 3 rural – 153 familii
FOTO: BISERICA VECHE,
CONCERTUL ARE LOC ÎNSĂ LA BISERICA NOUĂ


Biserica 1: „Sfântul Dimitrie Izvorâtorul de Mir”, satul Ilieşti, com. Ardeoani
Data ridicării: 1892
Data târnosirii: necunoscută
Pictura: inexistentă
Renovarea picturii: –
Reparaţii capitale ale bisericii: 1996 – extinderea bisericii

Vizite arhiereşti: 6 august 2009 – P.S. Ioachim Băcăuanul

Biserica 2: „Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena” – în construcţie
Data ridicării: piatra de temelie 2002

PREOT SLUJITOR

Preot paroh: Nicoale Dan Pădureanu, născut 07.06.1975
Studii:
            Liceul industrial Comăneşti, promoţia 1993
            Facultatea: Facultatea de Teologie Ortodoxă Iaşi – promoţia 1999
            Studii postuniversitare: –
Anul hirotoniei: 2000 pe seama Parohiei Păltiniş – Asău
Anul hirotesiei: 2007 – iconom
Parohii păstorite:       2000 – 2004: Parohia Păltiniş
2004 – prezent: Parohia Ilieşti
Starea civilă: căsătorit, 2 copii
Telefon: 0740177298