joi, 21 iunie 2018

ÎNTÂLNIRE DE SUFLET CU ARHIPISCOPUL IRINEU ȘI O LUME ÎNVRĂJBITĂ...

  Drumurile îmi poartă pe inimă sufletul cenaclului. Cum altfel să fi ajuns eu astăzi la Aba Iulia, dacă nu mă motiva dragostea de cenaclu. Și cu cine am vorbit, oare, dacă nu chiar cu I:P:S: Irineu Arhiepiscopul Albei Iuliei, un om al rugăciunii și un patriot adevărat. Întâlnirea a fost necesară și plină de admirații. Iar I.P.S. Irineu a remarcat atitudinea deosebită a grupului cenaclist și felul în care noi reușim să animăm spiritul național.
   Așadar sunt bucuros că am vorbit cu un mare om al bisericii. Un arhiepiscop, ceea ce nu e puțin, pentru că dânsul este părintele spiritual al tuturor românilor din județele Mureș și Alba. Î.P.S. ne-a spus: ” În eparhia ce o păstoresc veți primi oricând și oriunde binecuvântare. Este nevoie de voi și de patriotism. Vă felicit!” 
  Am plecat din Alba Iulia cu sufletul plin de lumină. Am simțit că misiunea cenaclului este mai mult decât necesară, ea este chiar vitală.


Imagini pentru miting la sibiu”SOCIETATEA CIVILĂ SE PLIMBĂ DIN NOU PE STRADĂ, DAR  OARE CÂȚI SE ROAGĂ...

Și ca un post-scriptum. Acum o săptămână vedeam tupeul unui anumit partid politic, care chemase lumea la București, și care de fapt, ascunzând niște hoții, trezea orgoliile și durerile altor români. Astă seară la Sibiu pe stradă am văzut alți români dornici de DREPTATE. Unii vor legi ușoare, alții pușcării. Dar nineni nu se gândește la Hristos! Pe Hristos nu-l folosim decât la ocazii. Dacă l-am întreba dacă este de acord cu ura, cu revanșa, cu sila de alții, cred că ne-ar spune: 
”Măi oameni, de când e lumea și pământul zidite de tatăl Meu, nu așa s-a făcut dreptate, prin ură. Mai bine mergeți și vă rugați, dar vouă nu vă place rugăciunea. mai bine vă luați copiii pe cap și vă plimbați cu ei pe stradă fluierând. Cu iubirea faceți mai mult, dar mă rog, voi nu credeți. treaba voastră, dar fără Mine nu o să faceți nimic!