duminică, 6 mai 2018

DREPTATE PENTRU ADEVĂRUL PĂRINTELUI DORU GHEAJA!

Imagini pentru tudor gheorgheImagini pentru centenar   Din păcate maestrul Tudor Gheorghe are din nou dreptate. Chiar în această seară acesta a spus în direct la Antena 3: ”Centenarul pică în derizoriu!” Adică mult zgomot, foarte multe vorbe goale și o lipsă de unitate fanastică la nivel de țară.
Hai să vă spun ceva. Președintele Iohanis, pe care unii l-ați tot făcut ”geniu”politic, nici măcar nu a chemat Biserica la discuțiile oficiale depsre Centenar. Biserica care a avut 70% merit în realizarea fondului și formei Marii Uniri... Mda.. Politicienii se folosesc de Centenar doar pentru a-și face din nou o imagine... Ce imagine?...

   Aud că unele din concertele ”oficiale” de ”Centenar” sunt făcute de coruri și cântăreți ”valori”,  cpot merge cu sau fără ardeleni, că cei care vor fi în ”prim plan”  bineînțeles că doar acum vor trece la ”patriotism” și  despre care  răspicat spun că nu e moral ca să se întâmple așa. Peste tot  populism cu mască naționalistă... Și șțiți care este pericolul? Din păcate cei care nu cred în patriotism vor compromite din nou patriotismul. Și nu e corect...

...
Mă doare faptul că unii se folosesc de amintirea Marii Uniri pentru a-și face imagine... La fel cum a fost cu moartea Regelui Mihai. Atunci toți erau regaliști, de a doua zi toți au redevenit republicani....Mă doare, pentru că știu și sunt convins că nu acesta este Centenarul și nu așa trebuia el cinstit... Și mai e ceva important... Și o spun pentru că e dreptul meu elementar de a crede așa... Dar dacă doream să facem ceva concret de Centenar atunci măcar ne-am fi bătut la marile curți europene să readucem Basarabia acasă. Măcar... Și mai puține voci și scene de circumtanță...

Imagini pentru parintele doru gheaja Și încă ceva important, ca să justificăm titlul acestui articol...Dacă doream să fim patrioți nu o făceam doar în anul 2018. Întreb și eu: Până acum unde au fost marile coruri și marii cântăreți care primesc în 2018 premii de popularitate pe scheletul cântecului patriotic? De ce un preot-document, un preot-ISTORIE precum Doru Gheaja nu este scos nic acum de sub oboroc, mai ales că el este în România părintele cântecului patriotic? Și am dovezi când mărturisesc aceasta...Eu unul m-am bătut ca sfinția sa să apară la TV TRINITAS și a apărut... Dar alții de ce tac? De ce tăcem? De ce nu dăm genilor noastre naționale mai mult decât ”actorilor” din prezent. Vorba lui Adrian Păunescu: ”Eu am fost la Alba Iulia, atunci când nimeni nu mergea acolo!”Dar ei, când au fost cu adevărat?