miercuri, 15 noiembrie 2017

CONCERT LA BISERICA AZILULUI DIN SIBIU


Să cânți pentru oamenii aflați în suferință este o datorie de bun simț al membrilor Cenaclului Lumină Lină, iar dezideratul acesta s-a împlinit pe deplin, marți 14 noiembrie 2017 când la ora 11, o parte din noi ne-am strâns pentru un mic concert la Biserica Căminului de persoane vârstnice de pe strada Dealului din Sibiu. Au fost prezenți Romică, Vlăduț, Mihai, Ștefan și Dominic Simionescu, suflete dăruite pentru a oferi ceva frumos pensionarilor aflați în singurătate și durere la locașul de asistență socială din Sibiu. Colegii care au lipsit, au făcut-o numai din pricini binecuvântate, fiind la servici, altfel toți ar fi dorit să-și pună amprenta artistică pe acest spectacol.

Atmosfera a fost tot timpul emoționantă. Doamna director Cornelia Rotaru, autorul moral al acestei întâlniri, a pus suflet mult și de această dată, pentru ca evenimentul să însemne o reușită deplină. Și așa a și fost. Am cântat, am realizat dialoguri vii cu cei prezenți în biserică, am spus gânduri de nădejde și am colindat anticipat, cu gândul la Postul Nașterii Domnului, care tocmai a început. Precizăm, că la început a avut loc o slujbă de mulțumire pentru toate binefacerile știute și neștiute ce ne vin de la Bunul Dumnezeu.