luni, 31 decembrie 2018

MESAJUL DE ANUL NOU AL PĂRINTELUI CĂTĂLIN!

Imagini pentru revelion sibiu 2019Oare se schimbă ceva în această noapte, dincolo de încă o filă caldă de calendar, care cade, cade și nu se mai întoarce? Oare are Revelionul ceva magic în sine, sau e doar setea noastră de a ne minți frumos, la o masă cu roade bogate, cu prieteni de circumstanță, care ne dau impresia că viața ar fi mai frumosă?
Oare cum ne vom trezi mâine. După ”chef”, după dans și după plată? Oare veți arăta ca îngerii sau altfel? A, mă iertați, că vă tulbur visul, dar toată viața v-ați mințit frumos. Iertați! Nu strigați acum la mine, nu mă contraziceți că nu am vrut să vă tulbur ”reveliunea” La urma urmei aveți personalitate, aveți libertate și  oricum nici măcar Iisus Hristos de s-ar întoarce pe pământ nu v-ar putea urni din consecvență.De aceea v-ați și obișnuit să triți fără el, sau să-l folosiți doar la ocazii. ca și creștinismul pe care vă închipuiți unii că îl aveți. E treaba voastră ce faceți cu banii și datoriile voastre. Da, sunteți liberi... Știu! Liberi să vă distrați, liberi să protestați, liberi să ne înjurați pe paginile de socializare când vă tulburăm ”liniștea” patimilor... Și cine oare poate să vă interzică strigarea? Ceaușescu? L-ați omorât și de atunci sunteți LIBERI! Democrați, părinți ai justiției și ai dreptului murdar la replică! 

Ce spuneți? E Revelionul? Al cui? Al vostru, al meu? Dar cine vă oprește din dans și din aruncarea de artificii? Eu? v-am spus și vă repet, că nici măcar Iisus nu se mai bagă peste voi. V-a lăsat liberi să nu veniți la Biserică, să beți și să fumați până la descompunere, să vă tatuați pieile albe, și să vă educați copii după noua ”politică corectă”...Imagini pentru la mulÈ›i ani 2019
Știți, mă gândeam la săracii aceia de la Azilul de Noapte! Primăria le ia 5 lei pe noapte ca să doarmă în staulu ei. Și pe ei îi taxează, și pe morți când intră la Cimitir! Dar pe cântăreții aceia din Piața Mare care vor striga de Revelion, de ce nu-i taxăm? De ce le dăm mii de euro. A, ei nu sunt săraci. da, v-am înțeles logica. Vă place cu ei. Cu bogații, cu vedetele, cu VIP-urile faceți poze, iar cu ei niciodată... Da, v-am înțeles. Sunteți creștini autentici. Mari creștini. Să vă țină Dumnezeu ”harul”... Diar că acest creștinism e unul original, inventat de voi și nu de  EL...

Hai să vă spun LA MULȚI ANI! Noi ”ăștia” cu credința, cu morala, habar nu avem ce e viața. și uite cum ne trece și ni ne distrăm. Ba vă mai stricăm și vouă noaptea. Știu, o să-mi spuneți că sunt trist, că sigur am ceva, că nu e bine să fiu așa. Dar cum? Așa  ca voi? Doamne ferește! Pentru mine a ÎNVIAT HRISTOS!!!