marți, 6 noiembrie 2018

Minuni și mărturisiri

‘’Doamne ajuta. Vreau sa multumesc cu tot sufletul Sf Efrem cel Nou! A plecat sotul ieri. M-am chinuit ore intregi si am plans. Dupa multe si indelungate suferinte am pus mana pe acatistul Sf in clipa cand am atins cartea, m-a sunat sotul. Sf Efrem este pentru mine si mama si tata si nu pot eu un suflet atat de rau si pacatos sa gasesc cuvinte sa ii multumesc la cat de mult m-a ajutat. Cu copilul, cu studiile, cu sanatate cu tot. Iarta-ma Doamne!’’ Anamaria
‘’Mulțumesc din suflet Sf. Efrem, Sf. Nectarie si Măicuței Domnului pt ajutorul dat in multe situații. Citesc Paraclisul Maicii Domnului si Acatistul Sf Nectarie de mult timp. De Sf Efrem si minunile lui am aflat recent si i-am simtit si ii simt ajutorul grabnic de fiecare data. Sunt sigura ca ma vor ajuta in continuare. Doamne ajuta pe toata lumea!’’ Ileana
‘’Multumesc din suflet Bunului Dumnezeu si Sfintilor Nectarie, Sf. Efrem cel Nou Maicutei Fecioara Maria care m-au ajutat de fiecare data. M-am rugat pentru soacra mea care a fost suspecta de cancer la ficat .. Surprinzator si pentru medici la biopsie nu a mai esit nimic .. Deci numai minunile Sfintilor ne-au ajutat. Doamne ajuta-ne cu rugaciunile Sfintilor care stau de-a dreapta Ta si se roaga pentru noi pacatosii!’’ Nicolae
"Am o hernie de disc care îmi dă mari probleme. Timp de 2 ani am fost la toţi medicii posibili, am făcut tratamente foarte scumpe dar nici un rezultat. Pe lângă asta aveam şi o durere în sold care mă făcea să şchiopătez puţin. La un moment dat am renunţat la doctori şi am decis că numai Dumnezeu este scăparea. Cu greu m-am decis să citesc viaţa şi minunile sf Nectarie. Am luat cartea şi am citit-o, nu m-am oprit până nu am terminat-o. Vă spun că am plâns aproape tot timpul cât am citit-o. Când am terminat-o am decis să plec în Grecia pe insula Eghina la mănăstirea sfântului. A fost frumos, m-am rugat cum nu m-am rugat vreodată, am luat icoane, ulei, aghiazmă. M-am întors acasă şi m-am dat cu ulei - era seară - a doua zi s-a produs minunea: şoldul nu mă mai durea deloc. Înainte aveam ca şi un vârf de cuţit în şold. Acum durerea disparuse complet. Dar s-au întamplat şi altele: voiam să avem un copil dar nu se întâmpla nimic. Soţia a citit acatistul sf Nectarie şi după mai puţin de o lună mi-a dat vestea că este însărcinată; Îi mulţumesc sf Nectarie pentru toate lucrurile bune pe care le face pentru noi şi pentru toţi cei care îi cer ajutorul.’’ Timotei
Credincioșii se vor putea închina la cele două icoane zilnic între orele 8 și 20, la biserica din curtea spitalului TBC.