miercuri, 27 aprilie 2016

Dragi prieteni, nu v-am uitat

    Nu sunt absent, dar de multe ori parcă vreau să vorbesc prin tăcere. Colegii mei din cenaclul Lumină Lină sunt un fel de familie, o familie frumoasă alături de care nimic nu pare imposibil de atins. Chiar aseară vorbeam cu Nelu Ivan la telefon și simțeam că are atâta grijă de mine, chiar dacă și el resimțea oboseala ultimului turneu. Dar dragostea pentru mine, și bucuria de a fi mereu împreună au învins. Delicat în vorbe mi-a spus și de loialitatea colegilor din echipa cenaclului, și eu oarecum simțindu-mă vinovat de faptul că i-am pus prea mult pe drumuri le-am spus că mi-e greu să stau fără ei. Dar Nelu Ivan m-a pansat ușor pe dor și mi-a spus că mergem cu drag înainte. Și Cenaclul va merge întotdeauna numai și numai înainte. Pentru ortodoxie, pentru țară, pentru Maica Domnului și pentru voi dragii nostri prieteni. Pentru voi existăm, pentru voi cântăm, vouă vă oferim în dar inimile noastre pline de dor.


Concert Hărman
Concert Hărman
    De fapt suntem un grup puternic. Așa am fost tot timpul. Avem potențial unic de a da viață la sute de oameni, la mii de oameni. Noi uneori nu mai recepționăm acest lucru, pentru că turneele se succed cu repeziciune, dar sunt adevărate bombe care redeșteaptă românismul. Uneori părem obosiți, dar tot Dumnezeu are grijă de noi. Și uităm toată oboseala atunci când ne primiți în mijlocul vostru și ne înconjurați cu toată dragostea voastră. Am mai spus-o și cu alte prilejuri, nu vedeți că de fapt avem o vlagă incredibilă. Acum parcă picăm de oboseală, acum ne ridicăm și ne luptăm cu stelele. Incredibil ce face Hristos cu noi. Luni, marți, după concerte parcă ne vine să fim veterani, de joi începe harul să lucreze. Ne sunăm, ne căutăm unii pe alții, cântăm prin casă, pregătim în minte viitoarele concerte, efectiv eu cred că e ceva ce nu se poate înțelege. Suntem luați pe sus de har. Zburăm, și totuși avem în spate o vârstă,niște rosturi... dar te poți pune cu chemarea divină... Nu!


Concert Hoghilac
Concert Hoghilac
    La Hoghilag a fost bine. La Hărman destul de delicat concertul, nu erau apele noastre, așa cum ne comportăm noi în biserică, iar la Mediaș frumos. Trei zile pline, trei zile grele, trei experiențe de viață pline de învățături. Un turneu pe care aș vrea să-l am mai mult în arhiva amintirilor umane. Dar nu poate fi totul superb, excelent și nemaipomenit... Până una alta Cenaclul există și mai mult decât atât, există o echipă adevărată. Peste ani vă veți da seama că nu am exagerat cu nimic...

Concert Mediaș
Concert Mediaș