sâmbătă, 5 martie 2016

În această dimineață am scris pentru Basarabia!

Nu avem puterea de a împărți o pâine, Sau cum zicea poetul Adrian Păunescu: ”Ne facem socoteli de precupeți!”. Ne-a mai rămas doar versul și rugăciunea...
Imagini pentru basarabia uitată
BASARABIA
Ref: 
Fără ea, fără ea,
Fără sora mea dragă,
Nu există nici neam,
Doar suspin și otravă.

Niciodată un drum, doar popas și așteptare,
Soră, frate de neam, nu te văd, dar te știu,
Pâinea noastră e dor, se înnegrește și doare,
Ce-mi doresc e să pot, lângă tine să fiu.

Niciodată noi doi, ardeleanul și cerul,
Moldoveanul în Prut se îneacă în dor,
Pe troițe e praf, doar ce-a fost și misterul,
Ce să fac, cum să port acest tragic fior.

Niciodată la nunți, parastasul e masa,
Morți, poporul pierdut pe o carte poștală,
Grăniceri peste tot, și ce tristă e casa,
Cum să-ți dau mâna mea, peste cușca vamală.

Niciodată în rai, doar în iad și în sânge,
Basarabia mea, te-am vândut încă o dată,
Pe la târguri de soi, unde inima plânge,

Și de acum nu mai am nici iubirea curată.