duminică, 27 iunie 2021

CONCERT EXTRAORDINAR! PIAŢA HABERMANN SIBIU

 


Sibienii au retrăit vineri seara momente speciale! Cenaclul Lumină Lină a susţinut un concert în Piaţa Habermann.

Au început în forţă cu minunata piesă “Din bătrâni” de Gil Ioniţă: De la moşii noştrii noi am învăţat/ Doina şi Balada ce ni le-au lăsat…  au reaprins din nou candela iubirii. Apoi interpretarea Corneliei Goţia crează o atmosferă caldă şi plină de dragoste cu frumoasa priceasnă ”La uşa inimii tale”: La uşa inimii tale/ Bate Domnul cu îndurare/


Bate Domnul şi aşteaptă/ La uşa ta încuiată….Iar când va bate Hristos,/ Tu deschide-i bucuros/ Lasă-l pe Iisus iubit/ De vrei să fi mântuit.

Cu acompaniamentul profesional al lui Gabi Opriţă la orgă părintele Cătălin , părintele Alexandru şi Romică au interpretat absolut superb minunata piesă “Ce folos”: De-aş ajunge cea mai mare,/ Slavă pământească,/ În zadar dacă voi pierde, Slava mea cerească./ Ce folos, ce folos/ Slavă fără de


Hristos?! A cântat frumos Sorin Popa  piesa “Pământul deocamdată”  de Adrian Păunescu: Pe pământ avem de toate/ Şi mai bune şi mai rele, /Bune, rele,/ Şi-nchisori şi libertate/ Şi-a putea şi nu se poate/ Şi noroi şi stele. Apoi Nelu Ivan a cântat în numele lui Dumnezeu şi în memoria lui Ioan Gyuri Pascu Dreptul la libertate: Dacă am şti cum e să fi o frunză,/ am şti cântecul vântului,/ am şti taina pământului…/ Dacă am şti cum e să fi o floare,/ am şti să bem lumina soarelui/ şi am cunoaşte taina lui… /Ce liberi am fi,/ Ce liberi am

fi… Pregătind intrarea în scenă a părintelui Doru Gheaja tot grupul a interpretat “Trei culori” de Ion şi Doina Aldea Teodorovici: Străine pofte ne-au răpit/ Când via dulce, când ogorul,/ Dar nimeni nu a izbutit/ Din piept să smulgă Tricolorul…. Trei culori şi-o singură iubire Românească!

A fost  o atmosferă înălţătoare! Cântecele naţionale au fost trăite de sibieni la cea mai mare intensitate a emoţiilor, spre bucuria organizatorilor care şi-au dorit ca publicul să aibă acces în număr cât mai mare la audierea unui concert în aer liber, de o calitate ireproşabilă!

Glasul părintelui Doru Gheaja a rezonat puternic cu sufletele noastre, am cântat împreună: Nimic pe lume nu-i mai sfânt/ Şi mai frumos pe-acest pământ/ Decât să mori ca luptător/ Înfăşurat în tricolor.


Apoi părintele Gheaja şi-a exprimat bucuria de a-l avea alături pe Andrei Păunescu, pe care îl cunoaşte de când era copil şi a interpretat o frumoasă priceasnă pentru fetiţa lui Andrei: Lăsaţi copiii să vină la mine şi nu-i opriţi/ Că a unora ca aceştia este Împărăţia Cerurilor!


Părintele Dumitrean a mulţumit publicului, Dominic Simionescu a înmânat Diplome de Excelenţă  părintelui Doru Gheaja şi părintelui Cătălin Dumitrean, care a exprimat bucuros:

Până la capăt cu poporul meu! Aşa să-mi ajute Dumnezeu!  


Acest concert a fost unul divin, la care poate mulţi nu se aşteptau. Sibiul merită astfel de evenimente. Este un frumos cadou pentru noi, sibienii, şi nu pot decât să-i felicit pe membrii Cenaclului Lumină Lină şi în mod special pe păintele Cătălin Dumitrean, care a  avut această iniţiativă.