marți, 23 aprilie 2019

CU VOI VIAȚA MEA ESTE DE O MIE DE ORI MAI FRUMOASĂ...(Părintele Cătălin)

Mă simt fericit că sunt din nou aproape de Ziua Învierii. Nu concep viața mea fără această zi, fără acest Post mare, pe care îl aștept ca pe cea mai importantă perioadă a anului. Pentru că în Postul Mare inima se schimbă și mintea devine mai înțeleaptă. De aceea, mesajul meu este scurt și la obiect, sunt fericit că am ajuns aceste zile și vă doresc multă credință.

CENACLUL

Este evident că mă gândesc mult și la Cenaclul Lumină Lină. Ca orice proiect de suflet el are temelie în Hristos și de aceea trebuie să continue. Cum? Vom vedea. dar ar fi mare păcat să nu sporim această lucrare. În trecut exista problema ca el să se oprească, mai ales că nu avea un lot constant, dar de un timp de vreme, să fie mai mult de cinci ani, lucrurile s-au schimbat. Cenaclul a strâns vreo 10 prieteni, 10 oameni serioși, 10 suflete pe scenă și alte câteva minunate în preajma scenei și totul a devenit credință. Suntem ca frații, deși suntem și foarte diferiți. Și nu e vorba de vârstă, căci atunci când privim la minunatul Părinte Doru Gheaja imposibilul devine posibil. ce să mai spui când îi vezi râvna, altruismul, onoarea și continuitatea? Să te
plângi de oase, de inimă, de ani? nu prea merge... Să te plângi că nu ai timp? Nu, nu merge...
Diferiți și totuși dependenți unii de alții, în sensul cel mai curat al cuvântului, artiștii Cenaclului Lumină Lină sunt pietre rare de credință și de bunătate. Ei sunt o familie sfântă și de aceea atunci când vă întâlniți cu ei, voi, publicul nostru nu spuneți Părintele Alexandru din Hoghilag, sau Romică dela Biserica ”de lângă zid”, sau etc, ci spuneți Părintele Alexandru din cenaclul Lumină Lină, părintele Cătălin din cenaclul Lumină Lină, Nelu Ivan din Cenaclul Lumină Lină și Părintele Doru Gheaja din Cenaclul Lumină Lină....

REPETIȚII ȘI UN POSIBIL NOU FORMAT DE SPECTACOL

Poate că vom schimba ceva în topica spectacolelor noastre, în modul în care vom configura calendarul spectacolelor, cine știe, poate că facem ceva și mai interesant. Mai ales că vom merge în localități unde am ami fost și unde lumea cred că s-ar bucura de puțină înnoire, nu? Pentru aceasta vom organiza câteva repetiții, și vom dezvolta un suflu nou în concerte. merge bine și așa, dar ne este drag și nouă să mai venim cu noutăți. Poate chiar ar fi bine, maturitate având destulă să începem a promova piesele noastre. Suntem și noi capabili să inventăm șlagăre, să aducem originalitate în concerte. Este o idee, nu știu, poate că ar fi frumos...
MI-E DRAG DE VOI...


Și acum pentru colegi mei... Mi-e drag și dor de voi. Vă chem să ne mai vedem, să ne mai întâlnim, să mai facem o seară de pace, de poezie, de familie... Nu știu cum, poate vă mai gândiți și voi, pentru că dacă nu sunt nevoit să mă sui în mașină și să sunt la ușa voastră când nu vă așteptați... Că tare îmi sunteți dragi. Și fără voi viața mea ar fi de o mie de  ori mai tristă. Vă respect intimitatea. bucuriile casnice și de aceea am fost ”zgârcit” cu programările concertelor, deși am avut zeci de invitații. Dar pentru mine e mult până în 11 mai. Nu știu, dar eu așa simt. Și nu că nu aș avea oameni dragi pe acasă, societate, lume care mă înconjoară cu sfințenie, ci pentru că voi sunteți ”slăbiciunea” mea dulce. De aceea mai dați câte un semn de viață, de iubire, de lumină și mă rog Maicii Domnului ca să fiți cu toții sănătoși...

HRISTOS A ÎNVIAT!