miercuri, 14 septembrie 2016

CE FRUMOȘI SUNTEM


Bucuria de a fi membru al Cenaclului Lumină Lină mi-a readus-o Vlăduț, care astă seară a venit la Biserica Sfântului Ioan Rusul din Sibiu: ”Părinte, îmi doresc să vin tot timpul cu Cenaclul Lumină Lină!”... Și m-am bucurat. Acest lucru înseamnă IDENTITATE. 

Când alți colegi au renunțat la unele ”bucurii” ocazionale și au ales să cânte am înțeles că pe inima lor scrie tot: Cenaclul Lumină Lină. Și cred că viața lor în acest spațiu de iubire și artă a fost una fericită. Acest lucru înseamnă tot IDENTITATE.

Pe Ștefan Ion îl văd mai tot timpul cu bluza cenaclului. Cea cu Porumbelul pe emblemă, rod al inspirației deosebite avută de Nelu Ivan Și acest lucru înseamnă: IDENTITATE!
Avem deci IDENTITATE, pentru că luptăm pentru identitate. A neamului, a credinței,  a noastră... Altfel oare cum am arăta? Dar mai bine să nu ne gândim. Suntem prea frumoși ca să nu mulțumim lui Dumnezeu cu ceea ce suntem...

PĂRINTELE