miercuri, 8 aprilie 2015

MIERCURI: IARTĂ-MĂ PĂRINTE COLȚEA!



Tu spui lucruri mari. Eu nu le înțeleg. Uneori chiar am tăcut din irațiune. Azi, mi-ai vorbit de splendoarea morții și de slava mea deșartă. Fără ca să faci trimitere la mine. Și era miercuri...
Când te-am purtat la chilia Părintelui Nicodim Bujor, un fior de iubire mă făcea fericit. Acolo mi-aș fi dorit să mor și eu. La ușa aceea lângă care stăm în fotografie. Eu, cu fața mea orgolioasă, iar sfinția ta, ca un detectiv pe cale să dezgropi pe toți sfinții pământului...
Părinte Gheorghe ești plin de iubire. Și ierți, pe cei ce doar vorbesc de iertare... Pe mine, pe alții, pe toți... De aceea lângă tine sfinții își fac colibă. Căci sfinția ta, mereu le dai câte un lemn de foc și câte o pâine pe masă. De fapt, așa cum mi-ai spus, legile sunt scuza noastră că nu am putut iubi mai mult. 
Iar Dumnezeu umblă ca un nebun după noi. Din iubire... Doar din iubire... 
Te iubesc părinte Gheorghe! Tu poți înțelege că nu mint! 

părintele cătălin
dumitreancatalin@yahoo.com