vineri, 20 martie 2015

MEDIEȘENII MEI... CURAȚI LA SUFLET ȘI MINUNAȚI! MULȚUMESC!

MEDIAȘ (292)
Ce frumoși sunt medieșenii. Cei care în POSTUL MARE au venit la un concert de pricesne... Nu la unul folk sau rock... Nu la un preludiu de beție și țigări, ci la un concert adevărat...
Pe mulți din sală nu îi cunoșteam... Nu i-am văzut nici la FESTIVALUL IEI ROMÂNEȘTI, nici la concertele de binefacere la care ne-au chemat și ne-am dus... Erau alți prieteni. Noi și vechi... Cei vechi așteaptă probabil ziua de luni... Noi am venit însă și vineri... Și a fost superb... Simplu și divin... Incredibil de minunat...
ECHIPA CENACLULUI:

NELU IVAN: S-a simțit bine, a cântat minunat a fost deosebit...
ANDREI LAZĂR: Dăruit și consecvent... Matur...
ROMICĂ: Superb și grațios.
ALEXANDRU: Cald, harnic și fericit.
ANDREEA: S-a autodepășit. A cântat minunat.

ȘTEFAN ION ȘI FLORIN LOLOIU (clape și sonorizare): Oameni de bază, truditori inspirați și de prietenie frumoasă!

PUBLICUL:

O lume caldă și un concert reușit, mă face să adorm acum fericit... Abia am intrat în casă și deja mi-e dor de medieșeni. De acești români curați și plini de demnitate. De felul în care au vibrat la propunerile noastre muzicale. Un cor de oameni sfioși și apoi debordanți... Medieșenii lui Nelu Ivan și ai lui Romică... Medieșenii mei... Felicitări...