miercuri, 20 noiembrie 2019

VA FI BINE CÂND NE VOM PUNE MAI MULȚI ÎN GENUNCHI LA RUGĂCIUNE ȘI VOM CERE LUI DUMNEZEU IERTARE PENTRU URA DIN ACESTE ZILE.

Mi-a ajutat Dumnezeu să ies din vâltoarea discuțiilor electorale și să-mi fie drag de fiecare om. Cu școală sau fără școală. Cu zâmbet sau fără zâmbet....

Mi-a ajutat Dumnezeu să nu cad în plasa justițiarilor de ocazie, tip Caragiale, care aruncă flamuri și idei de dreptate la fiecare pas și să-mi consider propriile păcate mai mari decât ale fiecărui om.

Mi-a ajutat Dumnezeu ca să tac și să nu-mi tulbur prietenii politizați, cointeresați de imediatul relativ și să rămân cu mintea la Dumnezeu.
Mi-a ajutat Dumnezeu să nu mai dau bătălii cu lumea, ci doar cu propriul suflet și să învăț a iubi pe fiecare.

Mi-a ajutat Dumnezeu să mă pot uita în ochii fiecărui om fără ură și fără nebunia de a crede că opiniile mele sunt mai corecte decât a celorlalți.

Mi-a ajutat Dumnezeu să fiu sincer în cuvintele mele publice, fără a urmări vreo funcție
politică, sub care să se ascundă de fapt nevoia de slavă deșartă, de bani și de viitor liniștit. 

Mi-a ajutat Dumnezeu să nu disprețuiesc pe nimeni și să mă depărtez de cei care obsedant agită societatea, defăimează omul și produc dezbinare în popor.

NU CRED

Nu cred în niciun politician MÂNDRU din acest veac.


Nu cred într-o lume în care Dumnezeu este ignorat.
Nu cred în cei ce se închină Rusiei, Imperiului Europa sau Americii.
Nu cred că lumea va fi fericită doar dacă vom avea magazine mari, autostrăzi și închisori pline, dar nu vom fi în stare defapt ca să ne privim aproapele în ochi.

Nu cred în comuniști, în neocomuniști și în kriptocomuniști.

Nu cred în cei care duminica nu merg la Sfânta Liturghie.

Nu cred în cei care nu se roagă la Dumnezeu.

Nu cred în cei care agită patriotismul doar ca o armă electorală, iar în rest au vândut țara ca pe un deșeu radioactiv.

Nu cred în cei ce normalizează ”toleranța” față de păcat și soldații păcatului, așa-zisele grupuri minoritare sexuale.
Nu cred în cei care spun că au soluția salvării României, dar ignoră rolul Bisericii.

VA FI BINE

Va fi bine când ne vom pune toată țara în genunchi și vom cere lui Dumnezeu iertare pentru ura din aceste zile.

Va fi bine când vor ajunge să ne conducă oamenii lui Iisus Hristos.

Va fi bine când vom posti cu mai multă putere.
Va fi bine când vom, ierta mai mult.
Va fi bine când Maica Domnului va deveni adevărata regină a acestui popor.
Va fi bine când oamenii se vor îmbrățișa mai mult, chiar și în campanii electorale.
Va fi bine când nu vom mai avea atâta încredere în noi înșine, în genul că doar noi ”suntem corecți” și vom mai pleca capul spre pocăință.
Va fi bine când vor fi mai mulți oameni care să ne unească și să NU ne dezbine în tabere ireconciliabile.
Va fi bine când se vor naște adevărați români, adevărați creștini și adevărați jertfitori.

Acesta este crezul meu. 

Părintele Cătălin Dumitrean.