marți, 13 februarie 2018

DUMINICĂ LA BRAȘOV AU FOST ORE PLINE DE DUH SFÂNT!

Brașov,ce stare minunată de spirit. Am revenit acolo,în locul unde am mai fost cu Cenaclul de câteva ori și totul a fost impresionant.Oamenii ne-au așteptat  cu căldură și biserica a fost plină până la refuz. Emoție, aplauze repetate și un recital plin de exuberanță.
De fapt au fost două întâlniri cu publicul brașovean. Una de dimineață, alta la ora 17 și cred că ne-am atins pe deplin scopul pentru care am venit la Brașov. În primul rând a fost un scop duhovnicesc, acela de a-i chema pe oameni la rugăciune. Cu entuziasm s-a vorbit minute la rând de Maica Domnului și de renașterea poporului român. Apoi s-au interpretat pricesne mai vechi, s-au citit poezii și s-a ajuns și la cântec patriotic. Oamenii au reacționat febril, ca și când asistau prima dată la o astfel de manifestare. Iar la sfârșitul manifestărilor abia ne-au lăsat să plecăm.

Un cuvânt și despre Părintele Robert Tătulea. Un extraordinar preot. Cald, amabil, deschis spre artă și mai ales un bun român. El a fost sufletul acestor manifestări și cred că poate fi considerat un bun model pentru mulți preoți. Își face bine treaba într-un loc prea mic pentru puterile sale. Este iubitor de ortodoxie și, pe această cale, îi mulțumesc nespus, pentru că a dat cenaclului șansa unei zile duhovnicești de excepție.


Așadar, am fost la Brașov. Cu gândul la minunații colegi care mi-au lipsit din pricini absolut binecuvântate, cu dor de alte concerte frumoase și cu promisiunea că Cenaclul merge mai departe. Fie ce-o fi...